Black&White&... Beige?


Kiedy wokół wysokość szpilek nie schodzi poniżej dziesięciu centymetrów, ja kupuje niziutkie sandałki. Jednak to nie są jakieś "kaczuszki", bo tego bym nie zniosła. Do mojego wzrostu musiałam dobrać tego taki typ, gdyż będę mogła zakładać je na co dzień i przy tym nie będę patrzeć na ludzi z góry. Teraz jestem zadowolona, że odpuściłam wysokaśne sandałki z zary, które pokazywałam na fan page. Moje znalazłam za bardzo przyzwoita cenę na allegro. Kiedy normalnie (nienormalnie!) na pewnym sklepie internetowym kosztują kilka dyszek więcej. Uważajcie na marżę. Pozostając w stonowanej kolorystyce dobrałam charakterystyczny t-shirt, który jest tak miły w dotyku! Spodziewałam się tradycyjnie poliestru, a tu takie zaskoczenie. Materiał tym razem wart był ceny i mam nadzieję, że posłuży mi przez długi czas. Na dół nietypowa spódniczka. Zamawiając ją, obawiałam się, o to jak będzie prezentować się na sylwetce. Jednak już po pierwszej przymiarce, gdy akurat miałam na sobie t-shirt misbhv wiedziałam, że stworzą interesujący, black&white-owy duet.Na przełamanie jedynie torebka, która jest obecnie moją ulubioną. Mogłabym na ten temat napisać jeszcze dwa razy tyle tekstu, ale nie chce Was zanudzić, więc o tym w następnych postach.











( buty - allegro, spódniczka - click, t-shirt - misbhv, torba - zara)

45 komentarzy:

  1. świetny zestaw:) połączenie t-shirt + spódnica = rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię połączenie zwyczajnego t-shirtu ze spódniczką ale tutaj coś nie gra;/ te buty skracają ci nogi i sprawiają, że wyglądają nieco parówkowato(bezkształtnie i wiotko) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to kwestia zdjęć i tego jak stoję :)

      Usuń
    2. ależ ktoś ma bogaty zasób przysłówków! pozazdrościć :D

      Usuń
  5. podoba mi się połączenie sportowego t-shirtu z elegancką resztą <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz :) bluzeczka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz fantastycznie:) bluzeczka najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się połączenie spódniczki z tym t-shirtem torebka też niczego sobie, bardzo ciekawa :) Ale buty mi się zdecydowanie nie podobają. Tak wiem napisałaś, że jesteś wysoka rozumiem to, bo też jestem wysoka, ale albo wybieram wysokie szpilki, albo płaskie. Nie lubię takich obcasików :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak można dobrać elegancką spódniczkę do zwykłego t-shirtu ? beznadzieja na maxa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie w tym cały myk :) Poza tym nie uważam, żeby ta spódnica była elegancka. Ale ok, Szanuje twoje zdanie :)

      Usuń
  10. bardzo fajny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski zestaw, sandały są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz. Super koszulka i spódniczka. A na tą torebkę poluję już od jakiegoś czasu. Jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. buty nie w moim guście ale wszystko wygląda idealnie , i ta koszulka - zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Misbehave zawsze na propsie :D

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  15. podaj strone na allegro z tymi bucikami i ile kosztowały ? :) z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  16. gdyby nie było torebki byłoby nudo, a tak to nabiera barw ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie ;) jaką szminką masz pomalowane usta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manhattan, Soft Mat Lipcream 54L - http://i.pinger.pl/pgr271/03f02f84001d11494f85fcfd/manhattan%20soft.jpg

      Usuń
  18. Bardzo udany set, podoba mi się każdy element osobno i całość razem :)
    Miłego dnia!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny zestaw, wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te buty są naprawdę ładne, chociaż ja wolę troszkę wyższy obcas ;) Całość wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. ile zapłaciłaś za buty?

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba przytyłaś

    OdpowiedzUsuń
  23. Połączenie idealne! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się:)
    A możesz powiedzieć, jakie przedmioty rozszerzone zdawałaś na maturze, bo w komentarzach napisałaś, że planujesz iść na dziennikarswo. Ja też się nad nim zastanawiam, dlatego mnie to interesuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdawałam rozszerzony polski i WOS :)

      Usuń
  25. masz śliczne włosy, zazdroszczę ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiesz gdzie w Tomaszowie można kupić golarkę do swetrów?:) Byłabym wdzięczna za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś kupowałam w czterozłotowcu, ale trzeba przyznać, że szybko się rozwaliła :P

      Usuń
  27. jak wygląda zamawianie biżuterii na iloko.pl ? co z wysyłką i czy można kilka rzeczy zamówić w cenie jednej wysyłki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, za wysyłkę płaci się tylko raz. Często kiedyś tam zamawiałam i wszystko było ok!

      Usuń
  28. Bluzka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi sie polaczenie spodniczki z ta bluzka! super i za to pelen szacun :) torba nie w moim guscie i buty tez na NIE

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. dawno nie widziałam tak świetnego zestawu! ;) osobiście wybrałabym inną torebkę, chociaż z drugiej strony ta fajnie przełamuje kolorystykę ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie buty, boze kochany. tragiczny jest ten zestaw, jak mogłas załozyć taka spo9dniczke????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie, wyjmuje z szafki, rozsuwam zamek błyskawiczny, jedna i druga noga i założone :)

      Usuń
  32. Śliczna bluzeczka i ogólnie pięknie wyglądasz, tylko troszkę dziwna ta spódniczka, wydaje mi się, że jakoś za krótka dlatego tak, mimo tego, że masz śliczne nóżki :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.