Chwilę przed wolnością

Upragniony dzień zbliża się wielkimi krokami. Już prawie wszystkie egzaminy za mną. W piątek ostatni. Wiem, że wszystkie je zdałam, ale pozostaje kwestia ilości punktów. Mogę się jedynie pochwalić, że ustny polski zaliczyłam na 100%. Mimo tego, że jestem osobą uwielbiająca planować pomyliłam terminy i zaczęłam się uczyć dzień przed o 23 godzinie.
W między czasie przygotowań udało mi się zrobić kilka zdjęć. Stworzyłam ten zestaw, aby składał się z nowości. Tego dnia dotarły do mnie zamówione legginsy. Jest to już moje trzecie podejście do ich zakupy. Poprzednie były źle uszyte lub za małe. Jednak w końcu je mam i zdecydowanie właśnie takich klasyków brakowało w mojej szafie. Koszulę w ten wzór mogliście zobaczyć już na kilku blogach (jeśli uważnie śledzicie tę sferę), gdyż jest ona niezwykle urocza i ciekawa. Nie dobierałam już do niej żadnego naszyjnika, aby nie odciągać uwagi. Zdecydowałam się natomiast na standardowe bransoletki i kolczyki, które (o dziwo!) noszę co raz częściej. Na koniec oby przełamać to schematyczne połączenie dobrałam cekinową torebeczkę, która za pewne przypomina Wam hitowy model z sieciówki. Lecz nim nie jest :) Dajcie też znać co sądzicie o takiej fryzurze :)












(legginsy -  allegro, koszula - click, torebka - click, biżuteria - nn)

30 komentarzy:

  1. wyglądasz cudownie !
    przede mną jeszcze tylko jedna matura i to z ustnego polskiego :) powodzenia życzę !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a koszula nie miała być dłuższa, żeby zakrywać pośladki , gdy nosimy legginsy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że pojawi się taki komentarz. Tym razem miało być inaczej - odważniej :) Na co dzień pewnie będę do nich nosić coś dłuższego :)

      Usuń
  3. piękna:*:*:*:*:* P.

    OdpowiedzUsuń
  4. doczekałam się kolejnego posta :) bardzo fajny, prosty zestaw :) w koczku wyglądasz bardzo poważnie, zdecydowanie bardziej dziewczęco w rozpuszczonych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. leginsy świetnie podkreślają Twoje zgrabne nogi ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wyglądasz . Nie wiesz gdzie można kupić fajna klasyczna czarna torbę? Coś w podobnie do Twojej koleżanki Oli A. Z klasy????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam jaką torbę miała Ola. Wiem, że często można fajne torby znaleźć w mohito - i tam też kupują moje koleżanki :)

      Usuń
  7. fryzura ok ; ) elegancka i schludna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa koszula. Ale do legginsów jednak ubrałabym trochę dłuższą.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na kosmetycznego posta
    http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nic tu do siebie nie pasuje, koszula widać ze jest za mala (nawet nie siega nadgarstka) i nie ukryjesz tego bransoletką, szkoda ze tak piekna koszule zniszczylas takim tandetnym polaczeniem i tymi zkwaszonymi minami

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy super ale nie podoba mi sie połączenie tych legginsów i koszuli :/ te legginsy wyglądaję troche tandetnie ale koszula śliczna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzura ślliczna mogłabyś powiedzieć jak taką zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest niezwykle proste :) Wystarczy opaska/duża gumka, zakładasz ją na włosy i później zawijasz do wewnątrz, tworząc taką "rolkę" :)

      Usuń
    2. jaka opaska?

      Usuń
    3. Ja swoja mam brązową (warkoczyk), lekko ją widać na włosach ;) Identyczne znajdziesz tutaj - http://allegro.pl/opaska-do-wlosow-gumka-brown-10pack-primark-opia-i3239853776.html

      Usuń
  12. classic.. love it !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna bluzka <3 dodaje do obserwowanych !


    www.konstylencja.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka fantastyczna "całuśna" koszula! <3 ;*
    Ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz ślicznie chociaż ja osobiście nie przepadam za takimi legginsami i zastąpiłabym je po prostu czarnymi rurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ajjj! Cudowna koszula!
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy twoje koleżanki teraz już z byłej klasy mają blogi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem tylko o jednym :)

      Usuń
    2. Podasz?

      Usuń
    3. http://neelisaa.blogspot.com/

      Usuń
  18. wspaniała jest ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love it!I must buy shirt <3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.