INSTAGRAM MIX 9

Aby nie zwalniać tempa dodaje mix zdjęć. Bez obaw, niedługo pokaże kolejny outfit. Jutro wybieram się na zdjęcia, żeby pokazać Wam kolejne nowości. 

jedziemy na kosza/ krem z brokuł/ słoneczny dzień/ serduszko/ ulubiony pierścionek/ zimowe dni/ mój kocur/ .../ brzoskwinki/ w lidlu/ paczka zara x2/ latające chusteczki na matmie/ jo/ nowa torba/ przesyłka misbhv x2/ wycieczka do sklepu, frugo / nowy smak / pierwszy krokus/ zupka w tomaxie/ converse z Wero/ ostatni dzień w szkole

nowa pomadka/ śniadanko/ Arczi/ Trill!/ meczyk/ zdobycz z sh/ lody i kosz z Bartkiem/ kolejny piękny poranek/ panterkowe baleriny w końcu na nogach/  pazurki własnej roboty/ zestaw na zakończenie szkoły x2/ z przyjaciółkami/ Piotrków/

h&m/ castorama/ raj diy/  storczyki/ żelusie/ kurier / nowa torebka/ obiad własnej roboty/ spotkanie z dziewczynkami/ sport champion/ jedziemy z colka/ tymbark mango/ lizaczek/ meczyk/ twister/ mc/ po egzaminach/ pudełko na zimowe ciuchy/ big bambi/ pizza!!!/ ...

moja kolekcja lakierów/ bambi znów/ ELLE/ peace/ szafka z biżu/ przed egzaminem/ drink z wody xd/ sprite i haribo najlepsze/ nw co mam na głowie/ gibek hehe/ nowe butki/ park dziś/ fragment posta widmo/ PresKA/ biżu/ soon...


18 komentarzy:

  1. Ciekawie ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na jakie studnia chciałabyś się dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama nie wiem... Myślę o dziennikarstwie i komunikacji społecznej niby.

      Usuń
    2. łódź?

      Usuń
    3. Może, ale wolałabym do Warszawy :)

      Usuń
  3. chciałam się Ciebie poradzić: mam asymetryczną sukienkę brzoskwioniową na bal gimnazjlany, jakie dodatki do niej najlepiej by pasowały Twoim zdaniem? :))
    Uwielbiam Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi tak powiedzieć nie znając sukienki. Przede wszystkim pamiętaj o swoim wieku i nie przesadź z wysokością szpilek czy ilościom biżuterii ;) Jeśli nie jesteś odważna to postaw na klasyczne kolory, czyli nude lub czerń.

      Usuń
  4. nie zwalniać TEMPA jak już...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie zauważyłam literówki :)

      Usuń
  5. tyyyle sie naszukałam ładnego lakieru do paznokci w odcieniu łososiowym, który mi bedzie odpowiadał w 100 %.. Ale żeby zajrzeć na rynek nie pomyślałam.. a z tego co u Ciebie widze tam też mozna dorwać jakieś ładne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje te z 'zeberkową' nakrętka kupiłam w BUM :)

      Usuń
    2. kiedyś w przelocie na rynku własnie te zeberkowe nakrętki wypatrzyłam... i zraziło mnie miejsce ich sprzedaży, pomyslalam, że nietrwałe i lipne są..
      ale jak tyle ich kupiłaś to chyba dają radę...? ;)

      Usuń
    3. Są jeszcze w chińczyku ;D

      Usuń
    4. Dają radę jak za swoja cenę :) A czasami są nawet lepsze od tych droższych :P Wytrzymują na moich paznokciach średnio 3 dni i maluje dwie warstwy :)

      Usuń
  6. Ależ szalone mixy, widać, że nie próżnujesz;) Bardzo fajnie wygląda ten beżowy lakier do paznokci z zestawu zdjęć numer 1, mistrzowski:)
    Pozdrawiam, dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam do siebie, będzie mi niezmiernie miło, jeśli też zechcesz mnie odwiedzić i pozostaniesz na dłużej;)
    Pyzoletka

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.