Layman from Warsaw

Chwilę mnie tu nie było, ale mam wytłumaczenie i coś na przeprosiny. Byłam 3 dni w Warszawie, pozałatwiać kilka spraw z moim chłopakiem. Tym razem zdaliśmy się na komunikację miejską. Mimo tego co ludzie gadają to lubię to miasto. Śmieszyła mnie sytuacja, gdy ludzie wysiadają z metra i biegną w tłumie (choć mam nadzieję, że kiedyś się wśród nich znajdę, spiesząc się na uczelnie), a z drugiej strony smutno mi było patrzeć na tak przytłaczającą liczbę reklam. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Moje uwagi i spostrzeżenia rozbawiłyby nie jednego mieszkańca tego miasta. Początkowo kasowanie choćby biletu do metra mnie stresowało (czułam się głupio nieudolnie pchając tę rurkę nogami), ale za drugim, trzecim i kolejnym razem było już bezproblemowo. Podziwiając wystrój stacji i analizując jak wygląda praca kierującego metrem (i jak zdać na nie prawko) stwierdzam, że najbardziej podobała mi się ta na Starych Bielanach z drewnianymi elementami. Dużej ilości nowych miejsc nie udało nam się zobaczyć, dzięki pogodzie. Niektóre miejsca znane mi tylko z podręczników (np. Sąd Najwyższy z książki od WOS-u) mogłam zobaczyć przez szybę autobusową, ale takiej lekcji się nie zapomina. To takie proste przemyślenia z głowy dziewczyny z małego miasta...
Wracają do zestawu. Muszę się przyznać, że po mieście miałam do tego zestawu trampki by było wygodniej. Lecz na wieczór zdecydowałam się na szpilki i wtedy zrobiliśmy w końcu zdjęcia na szybko. Niektórzy z Was pewnie kojarzą to połączenie z fp click, stworzone na imprezę zakończenia roku, ale stwierdziłam, że jest na tyle ciekawe, że warto zrobić taki post. Moja ulubiona spódniczka od PresKA nie pozwalała mi być szarym przechodniem, ale zupełnie mi to nie przeszkadzało. Do tego łup z sh kupiony jeszcze zimą. Trochę biżu i gotowe. Włosy natomiast lekko podkręciłam do zewnątrz, czego niestety nie widać tak jakbym chciała :(

Ps. Aaa! Zapomniałabym! Wygrałam konkurs BaByliss i mam nadzieję, że teraz moje fryzury już tak szybko nie oklapną :) Dziękuję Kasi z bloga "Jestem Kasia" za wyróżnienie :)








 ( buty - allegro, spódniczka - PresKA, koszula - sh, żakiet - stadivarius, torebka - click)

Następna część relacji wkrótce! Opowiem Wam co i kogo widziałam :)

21 komentarzy:

  1. spódniczka *.* oddaj mi ją :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na jakie studia złożysz papiery i na jakie studia chce złożyć twój chłopak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu Wy ja na blogu o modzie pytacie o takie rzeczy... ?:)

      Ola

      Usuń
    2. Norma :) Już odpowiadałam nawet na takie pytania. Na pewno złożę papiery na dziennikarstwo, dalej nie wiem :) Mój chłopak? To musicie jego spytać :)

      Usuń
    3. To po co pisze o swoim chłopaku? my czytelnicy chcemy cię znać a nie ty najpierw przez dł€żej niż miesiąc nie postujesz a potem wracasz i nawet na pytanie nie możesz odpowiedzieć.
      Mi osobiście to przeszkadza.

      Usuń
    4. Nie no mega dużo o nim napisałam :D Dłużej niż miesiąc? Bez przesady! Najdłużej mnie tu nie było przez 2 tygodnie. Chcesz wiedzieć to do niego napisz na fb, ja sama dokładnie nie wiem, bo u niego to się zmienia jak w kalejdoskopie :)

      Usuń
  3. Ale wypiękniałaś :) E.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja fajna ale bez butow. I nie wiem po co Ci rajstopy psuja caky efekt !

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz:) PresKA naprawdę ma rewelacyjne spódniczki sama mam taką tylko żółta i jestem nią zachwycona:) fajnie ją zestawiłaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna spódniczka <3
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie zestaw ale z innymi butami było by o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najcudowniejsza! :)
    http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! Genialna spódniczka ! <3



    http://pa-gada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny zestaw :) piękna ta spódniczka !!

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja mam takie inne pytanie, nie krępuje Cię kiedy robisz sobie zdjęcia stylizacji na bloga i wszyscy przechodni wpatrują się w Ciebie? Przyznam, że mam z tym spory problem, ale mam nadzieje że to kwestia czasu i przyzwyczajenia. Pozdrawiam S ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal mam z tym problem, ale przyznam się, że jest mi o wiele łatwiej niż na początku blogowania :) Za to czasami mój fotograf wstydzi się robić mi zdjęcia w zatłoczonych miejscach :D

      Usuń
  12. Nieziemski look ! Zupełnie niczego bym nie zmieniła ! Koszula, spódniczka, buttyyyy <3 ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś tak inaczej wyglądasz na buzi, ale stylizacja bardzo ładna!:)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.