Fanka cekinów?

Już odpowiadam. Fanką cekinów nigdy nie byłam i chyba nie będę. W dużej ilości wyglądają dla mnie zbyt tandetnie, ale kto wie może jeszcze kiedyś powrócą do łask. Jednak obok takiej uroczej spódniczki w sh nie mogłam przejść obojętnie. Pochodzi z h&m i praktycznie "robi" cały zestaw. Stąd też gładka koszulka w tak podobnym kolorze, że na pierwszy rzut oka można odebrać całość jako sukienkę. Dla przełamania postawiłam na kolor w postaci torebki, którą bardzo lubię, a cały czas zapominam Wam ją pokazać. Jeśli ktoś jest spostrzegawczy dostrzeże w niej karmelowe elementy. Róż na ustach i w naszyjniku to nawiązanie do koloru cekinków. Koniec tłumaczenia. Własnie taki zestaw rano na szybko zmontowałam na ten upalny dzień.
Do następnego!

PS. Szukam fotografa do robienia zdjęć na bloga z Tomaszowa lub okolic. Proszę pisać na fan page (odnośnik po prawej stronie) lub olgapiotrowska@vp.pl.








( bluzka - h&m, spódniczka - h&m(sh), torebka - click, naszyjnik - allegro)

55 komentarzy:

  1. nienawidzę cekinów, ale ta spódniczka jest po prostu cudna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw świetny. myślę, że może bez tego naszyjnika byłoby lepiej, ale i tak jest super:) oby tak dalej:):* pochwal sie ile dałaś za spódniczkę:) P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Spódniczka kosztowała 5-6 zł :)

      Usuń
  3. spódnica jak najbardziej ładna:) i masz fajnie upięte włosy:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo wyczekiwany post przeze mnie:) Bardzo podoba mi się cały zestaw, cudnie wyglądasz i bardzo dobrze Ci w takich spiętych włosach :). Zwolenniczką cekinów też nie jestem, ale spódniczka eksta.
    Aaa i świetnie dobrana torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciepłooooo :)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie Ci w takich jasnych kolorach! świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w tej fryzurze wyglądasz trochę jak starsza kobieta

    OdpowiedzUsuń
  8. "Fanką cekinów nigdy nie byłam i chyba nie będę. W dużej ilości wyglądają dla mnie zbyt tandetnie"
    dla mnie też.. nie rozumiem tylko czemu w takim razie Twoja studniówkowa kreacja po zdjęciu spódnicy cała składała się z cekinów...? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem :) Chyba dlatego, że w sklepie z materiałami był tak mały wybór :D

      Usuń
  9. Rozwijasz się nam Oldżi ;):*P

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój chłopak nie może robić Ci zdjęć? :)
    A zestaw mi sie bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak nie czuje się zbyt komfortowo za obiektywem. Wstydzi się przechodniów :)

      Usuń
  11. Rzeczywiście, spódniczka jest prześliczna i ani trochę nie tandetna. Widzę, że do cekinów mamy bardzo podobne podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczną masz tą spódniczkę. W całym zestawie wyglądasz bardzo dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz:) spódniczka cudna zreszta jak cały zestaw:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo śliczna spódniczka jakieś 3 miesiące temu kupiłam ja w h&m za 129 złotych :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Teraz to już wg jestem dumna ze swojego łupu :)

      Usuń
    2. była jeszcze do tego bluzka w tym samym stylu , ja też byłabym dumna siebie :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  15. wspaniale wyglądasz a zdjęcia są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. całość wygląda super! nie zmieniłabym zupełnie nic :) spódniczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ten fotograf musi miec swoij aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czym zamiera robić zdjęcia? :)

      Usuń
    2. ale np jak nie ma jakiegoś super aparatu tylko zwyklą cyfrówkę to też? :)

      Usuń
    3. Myślę, że zwykła cyfrówka nie da jakości jakiej oczekuję :(

      Usuń
    4. jakie wymagania ;/ ludzie proponują pomoc to jeszcze źle .... może ktoś ma cyfrówkę z funkcjami lustrzanki ...

      Usuń
    5. W sumie racja z tymi wysokimi wymaganiami. Przecież to blog modowy a nie fotograficzny...

      Usuń
    6. Lecz ja przywiązuje dużą wagę do jakości zdjęć. Staram się, aby wszystko było dokładnie widać, a blog wyglądał estetycznie. Mam wymagania, bo później wiele osób by pisało, że zdjęcia są brzydkie, niewyraźne czy coś takiego. Koniec tematu.

      Usuń
  18. dla mnie super, i naszyjnik świetnie gra :)

    OdpowiedzUsuń
  19. you are so pretty! great outfit!
    love your blog!
    now following <3
    www.bobbyraffin.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ten zestaw ,taki delikatny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy look.świetna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  22. wiesz, uwielbiam Twój typ urody! :) a zestaw bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. The right word is STUNNING!
    You know to be soo elegant and chic! Loving this look.

    Would you like follow each other? I’ll be sooo glad =) Let me know =)

    Hapy Tuesday!
    addictbeiconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealnie wyglądasz w tym zestawie! A do tego tło. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy nowy wpis ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem :) Może w weekend uda mi się zrobić zdjęcia :)

      Usuń
  26. jak wyniki z matur ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dobrze, zobaczymy jak dostane wyniki rekrutacji :)

      Usuń
  27. faktycznie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz!

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna stonowana kolorystyka, przełamana czerwoną torebką. Wyglądasz świetnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  30. A napiszesz chociaż co zdawałaś na maturze ?
    Nie wiesz czy w tym roku udało się komuś zdać wos na rozsz. u nas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polski P i R, angielski P, matma P, wos R :) No jasne, że się udało, między innymi mi :)

      Usuń
    2. ludzie, nie da się nie zdać przedmiotu dodatkowego!

      Usuń
    3. Zgadza się :) Ale chodzi chyba kto miał 30% i więcej.

      Usuń
    4. Dokładnie o to mi chodziło. Gratuluję. Za rok to mój zestaw ;D. Myślałam, że wzięłaś historię rozszerzoną.

      Usuń
  31. no olgaa, wszyscy fani czekają gorąco aż pochwalisz się wynikami z matury! nie zawiedź nas

    OdpowiedzUsuń
  32. To sobie jeszcze poczekacie, bo nie mam zamiaru :) Blog modowy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz pięknie i bardzo letnio:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki budżet posiadasz na forografa?

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.