Geometric shorts

Nie spodziewanie w zeszłym tygodniu zachorowałam, przed bardzo ciekawie zapowiadającym się weekendem moich wakacji. Piątek musiałam odpuścić, ale gdy w sobotę pożegnałam gorączkę wyruszyłam do znajomych, którzy mieszkają w Łodzi. Tam wiadomo kino, jedzonko i inne przyjemności. Nie mogło obyć się bez zdjęć i wykorzystania niezwykłej architektury. Z resztą wiecie po poprzednich postach, że lubię motyw cegły (pojawi się on nawet w moim nowym pokoju).
Dzisiaj chce Wam pokazać wbrew pozorom spodenki, niech Was nie zmyli przód. Kto się orientuje na pewno widział je już na wielu blogach. Na swój brak oryginalności mogę jedynie powiedzieć, że czatowałam na nie już od lutego/marca, kiedy pojawiły się w lookbook'u zary. Musiałam je mieć i gdy w końcu nadarzyła się okazja, zamówiłam i długo jeszcze czekałam na listonosza. Strasznie podoba mi się ta inspiracja origami i geometrią zaczerpnięta prosto z wybiegów. Od razu wiedziałam, że to połączenie zawojuje blogosferę. Początkowo mój zestaw miał być zupełnie inny, ale ograniczona pojemność walizki i czas na spakowanie się zrobił swoje. Pragnę tylko jeszcze wspomnieć, że dla mnie połączenie lekkiej bluzki na cienkie ramiączka nie jest takie oczywiste, bo na co dzień trudno mnie spotkać tak ubraną. Zdradzę Wam, że strasznie nie lubię swojego dekoltu i ramion. Ale bowiem do wyciągnięcia jej z szafy skusił mnie post innej, bardzo pięknej blogerki.





 








( top - h&m, spodenki - click, torebka - zara, bransoletka - mohito)

35 komentarzy:

  1. piękny zestaw ale proszę wróć do grzywki na bok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z posta na post coraz lepiej i prześliczna bluzeczka:) wyglądasz świetnie, chociaż ten szyjnik wydaje się trochę za ciężki i balerinki mogłyby być w trochę ciemniejszym odcieniu, ale i tak jest super:) P.:*

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka super :D bardzo ładnie wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie !
    te spodenki cały czas chodzą mi po głowie...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Spodenki rzeczywiście widziałam już gdzieś na 15 blogach, ale nie zmienia to faktu, że są świetne, a Ty super je dopasowałaś:) Obserwuję i zapraszam do obserwowania u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. te spodenki są bajeczne ale zbyt oklepane :P

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz, jesteś taka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. na bloga trafiłam przez przypadek, ale gdy tylko zobaczyłam pierwszych kilka zdjęć od razu polubiłam na FB, żeby nie przegapić kolejnych postów i być na bieżąco:) co do stylizacji jest cudowna:) kolorystyka, którą tu zaprezentowałaś bardzo przypadła mi do gustu:) uwielbiam takie kolory, a szczególnie, że już prawie mamy wakacje:D
    jestem pod wrażeniem bloga!! BARDZO mi się podoba:D

    Pozdrawiam i jeśli masz ochotę zapraszam do siebie:)
    patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Manufaktura <3

    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pod tak wielkim wrażeniem bloga i Ciebie, że aż przejrzałam wszystkie posty:D w związku z tym dodaję Twojego bloga do mojej listy blogów, które najchętniej oglądam:D
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te szorty wyglądają dobrze tylko na mega szczupłych nogach - na tobie leżą świetnie. Jednak ciężko mnie powalić "na łopatki" widzac je wszędzie jeśli chodzi o stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  13. dopiero teraz przeczytałam, że to SZORTY! :D tak czy owak, wyglądają świetnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodawaj więcej postów... :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz, świeżo i dziewczęco :) Amazing <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz. Wszystko bardzo ładnie do siebie dobrałaś. Poza tym, widzę, że te szorty są ostatnio na propsie :)

    + masz ochotę na wzajemną obserwację?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowita jest ta bluzeczka.. ;))
    co do ramion i dekoltu to nie przesadzaj.. masz ładna linię ramion i obojczyki, których niejedna by pozazdrościła.. ;D a mały biust jest proporcjonalny do reszty figury, więc w czym problem..? ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje :) Ja nie lubię jakoś tych wystających kości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóź, niektore dziewczyny nie lubią, że ich kości są przykryte warstwą tłuszczyku ;)
      każda by chciała inaczej niz ma.. ;D
      wszystkie jesteśmy inne, wszystkie mamy wady i zalety.. i wszystkie jesteśmy piękne na swój sposób ! ;D

      Usuń
    2. Dokładnie, zgadza się :)

      Usuń
  19. Beautiful outfit and also want this shorts :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw już gotowy, ale w taka pogodę, gdy pot leje się po skroniach to zdjęcia nie wyglądałyby najlepiej :(

      Usuń
    2. Ojj tam pot :) W takim razie czekam z niecierpliwością.

      Usuń
  21. bardzo dobrze ci w takich włosach , o wiele lepiej niż w prostych

    OdpowiedzUsuń
  22. My must have this shorts! xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodenki bardzo mi się podobają w proponowanym przez Ciebie połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez mam te szorty, fajnie je zestawilas :)
    Pozdrawiam
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie! :) podoba mi się :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie! bardzo dziewczęcy i delikatny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zestawienie. Ja też marzę o tych spodenkach, ale widziałam je już u tylu osób, że nie wiem czy jest sens je kupować :(

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.