Maxi dress

Od dziś wszystko wraca u mnie do normy, więc jest też i post. Bez zbędnych ceregieli od razu napiszę o stylizacji. Strasznie się cieszę, bo w końcu mogę pokazać Wam sukienkę maxi. Jest z new look'a, ale kupiłam ją w sh, jeszcze zimą. Nie powiem ceny, bo by Wam szczęka opadła. Wczoraj po raz pierwszy ją przymierzałam, bo wcześniej bałam się takiej długości i nie zwracałam nawet uwagi na sukienki maxi w sklepach. Jestem wysoka, więc nie było problemu, żeby założyć do niej converse, by było wygodnie i swojsko. Do tego kurteczka kupiona w zeszłe lato również z sh, która już kiedyś pojawiła się na blogu. Kto nie pamięta click. Do tego trochę biżuterii i okulary. Całość miała stworzyć festiwalowy look.
Myślę, że jeszcze jeden aspekt zasługuje na uwagę - moja fryzura. Właśnie wczoraj po raz pierwszy przypadkowo zrobiłam przedziałek na środku i tak już zostało. Przód lekko podkręciłam prostownica. Sama nie jestem do końca przekonana czy tak wyglądam lepiej, ale eksperymentuje. Może Wy pomożecie. Co sądzicie?

Nie mogłam się zdecydować, więc dzisiaj trochę więcej zdjęć.

















45 komentarzy:

  1. śliczne masz włosy,będę wpadać, masz bardzo fajny blog, zapraszam na nowy post i do obserwowania :)

    rudomii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wakacyjne zdjęcia. :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. zostaw tak przedziałek !

    OdpowiedzUsuń
  4. zamiast converse'ów dobrałabym jakieś delikatne sandałki bądź balerinki- też wygodne ;D
    wszystko inne tak jak lubię najbardziej czyli uroczo i dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Twój styl. Ja wybieram się 4 sierpnia na koncert letni Piaska i zastanawiam sie co zalozyc czy lepiej niebieskie leginsy, zielone sandaly z kwiatkiem, brązowa tunika w biale kwiaty do tego dzinsowa kurteczka, kapelusz i okulary przeciwsloneczne czy moze czarne leginsy, zielone sandaly z kwiatkiem, biala cieniutka koszula z podwinietymi rekawami do tego musztardowy , sztruksowy zakiet, kapelusz i okulary. Mysle ktora stylizacja bedzie lepsza???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, ja nie jestem zwolenniczką tak wielu kolorów w stylizacji :)

      Usuń
  6. Buty wszystko psują!

    OdpowiedzUsuń
  7. fryzura jak i sukienka przepiękna ! *.* Możesz tam ogarnąć mamę Dębców i przeciąć ją z boku nieco nad kolano, byłoby idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne zdjęcia fajna stylizacja super w niej wyglądasz zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czwarte zdjęcia zjawiskowe, fryzura jak najbardziej ok, IMO trampki trochę nie pasują... Ogółem 9/10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fryzura jak najbardziej pasuje do Twojej twarzy :)
    Co do wyglądu, świetny, co raz bardziej przekonuje się do długich sukienek :) ale conversów bym do tego ubioru nie dała :D być może,kwestia gustów :)
    zapraszam http://nothingspecial2015.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w takiej fryzurze Ci stanowczo lepiej !

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia, zmieniłabym tylko buty, reszta jest super :))

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka tylko ja dobrałabym do niej baleriny:)
    ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. ladnie ci z takimi włosami:)
    super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez okularów bardzo mi się podobasz w przedziałku po środku :) Stylizacja też na +
    Tak z ciekawości, ile masz wzrostu :) ?

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw! wyglądasz naprawdę pięknie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem znowu nieskromnie, ze zdjecia naprawde wyszly super! I dziekuje rowniez w swoim imieniu wszystkim, ktorym sie podobaja:) Od razu jak Cie zobaczylam to mowilam, ze mi sie bardzo podoba i dzieki Tobie sama przekonalam sie do tej dlugosci i juz sie wybieram po spodnice MAXI!

    Jedna z najlepszych stylizacji moim zdaniem i nie mowie tak tylko dlatego, ze ja robilam zdjecia :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. najlepsza stylizacja na tym blogu !

    OdpowiedzUsuń
  19. no widziałam linki do podobnych stylizacji, tj długości maxi w połączeniu z trampkami.. ;)
    i nie, nie i jeszcze raz nie !!!
    tak samo jak Ty pozostaniesz temu połączeniu wierna, tak samo ja sie nie przekonam do niego chyba nigdy ;))
    a jest moźliwość zobaczenia góry sukienki w całości, bez kurteczki..? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, rozumiem i szanuje twoje zdanie :) Góra jest prosta, grube ramiączka i kieszonka, więc nie robiłam zdjęcia :)

      Usuń
  20. wygladasz swietnie :)) sukienka boska !

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz rewelacyjnie! Super maxi:) ♥
    Chciałabym zaprosić Cię na swój konkurs,dziś jest ostatni dzień jego trwania!
    Do wygrania modne,wiosenne,zwiewne ciuszki KLIK Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! I love your dress! It looks great on you! Well done and well put together :)
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna sukienka :)
    zapraszam do siebie / kay-amazing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezłe woły w sh!:) Conversy nie są najgorsze chociaż w tej stylizacji wyobrażam sobi jakieś śliczne sandałki!:) Pozdrawiam!:) PS Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. delikatny, eteryczny i pastelowy look, czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeszcze tam Cię nie było, dobrze że nie widziałam bo paw murowany

    OdpowiedzUsuń
  27. czemu tak rzadko dodajesz posty ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Może gdyby była czarna, to byłby festiwalowy look, a teraz naprawdę wyglądasz jak elfik! Bardzo, bardzo uroczo! A przedziałek po środku wygląda korzystnie, czasem dobrze robi mała zmiana ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak chcesz nosić taki przedziałek to włoski musisz odgarnąć bardziej do tyłu:) ja już od pół roku noszę przedziałek na środku i raczej do tego na bok nie wrócę:P

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz fenomenalnie! Piękny, romantyczny look. Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. urocze zdjęcia,wyglądasz bardzo ładnie:)
    tez muszę się zabrać za mój przedziałek;)ciągle na boku,przydałaby mi się zmiana.

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  32. z którym ty z Dębców chodzisz ( Artur czy Bartek ), bo z dwoma się prowadzasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie dostałam pytania, które by mnie tak zszokowało. Drogi Anonimie chodzić po mieście czy do sklepu zdarza się mi się z obydwoma :) A jeśli pytasz o związek to jestem z Arturem oczywiście :)

      Usuń
  33. rewelacyjnie wyglądasz :) bardzo do cb pasuje ;)


    zapraszam do mnie i na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Super strój , wyglądasz w nim rewelacyjnie :)

    wpadnij do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. kocham maxi sukienki, a jeśli jeszcze dodatkowo są w pastelowym kolorze.. :p

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.