Violet & White

Na początku gdy dotarła do mnie ta biała spódniczka od PresKA chciałam stworzyć total white look. Lecz koncepcja padła, bo w mojej szafie nie mam żadnych białych szpilek czy sandałków. Byłam zmuszona wymyślić coś innego. Przymierzałam do niej kilka kolorów i byłam zaskoczona jak świetnie sprawdził się fiolet. Tym razem postawiłam na minimalizm w biżuterii i proste formy, przełamane jedynie cekinową kopertówką. Pomimo tego, że wasze komentarze na temat butów były różne, mi się nadal podobają. Ten zestaw na pewno nie jest standardowy i to mi się własnie w nim podoba :)









( skirt - PresKA, shirt - ny, shoes - allegro, bag - click)

45 komentarzy:

  1. ojejku,jak cudownie! :) najlepszy twój zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Duzo lepiej Ci z grzywka.. a buty niestety out.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za fioloetem, kojarzy mi się raczej pogrzebowo...
    ale w połączeniu z bielą - rewelacyjny kontrast ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie podobają mi się tego typu spódniczki :) Zestaw tym razem nie powalił mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się połączenie fioletu z bielą:) perfekcyjnie to zestawiłas.
    Co do butów to dodałabym takie na wyzszym obcasie:)
    Fiolet bardzo ładnie podkreśla Twoją urodę:)
    Pozdrowionka i zapraszam do mnie na deszczową stylizacje http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta spódniczka jest prześliczna i rzeczywiście fajnie wygląda z fioletem :) +bardzo pasuje ci ta fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna koszula i świetnie pasuje do spódniczki :D na 4 zdj. wyglądasz przecudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprzednie stylizacje dużo lepsze. Moim zdaniem te buciki dziwnie wyglądają do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ładnie Ci z tym przedziałkiem , co do butów to są piękne bo sama takie mam, więc nie wiem co komu przeszkadza w nich. są eleganckie na każdą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  10. staram się tu zagladać regularnie... i albo mi sie wydaje albo ostatnio nakładasz więcej makijazu niż kiedyś, co bardzo rzuca się na zdjęciach. chodzi mi głownie o kości policzkowe.. taka jakaś nienaturalna mi się wydajesz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilość makijażu ciągle jest taka sama :) Fakt, ostatnio zmieniłam róż do policzków :)

      Usuń
    2. może kwestia przyzwyczajenia i uwagę przykuwa już sama zmiana.. ;)
      ale nie podoba mi się efekt - czy to wina wykonania, ilości kosmetyku czy też zdjęć.

      Usuń
    3. Możliwe, ze to kwestia zdjęć :)

      Usuń
    4. a ja właśnie zwróciłam uwagę na to, że masz idealną cerę ;)

      Usuń
    5. no ładna buźka, ale czy cera idealna to sie okazuje dopiero po zmyciu makijażu.. ;)
      tak apropos.. Olga, dasz sie namówić na sesję bez czegokolwiek na twarzy..? ;p nie zarzucam Ci, że bez makijażu jesteś brzydka czy też ze chowasz pod nim miliony defektów.. po prostu jestem ciekawa.. ;d
      bo zawsze jak widzę ładną dziewczynę pojawia się myśl: 'kurcze, ładna jest, ale ciekawe jak wygląda bez niczego..?' ;)

      Usuń
    6. Ja nie uważam, że moja cera jest idealna :) Jeśli chodzi o zdjęcia bez makijażu to znajdziecie je w tym poście http://fashionsblackmail.blogspot.com/2013/01/instagram-mix-6.html zdjęcie chyba 7 i 8 :)

      Usuń
  11. Przepięknie wyglądasz, kolor koszuli jest cudowny i świetnie łączy się z tą spódniczką, jeszcze lepszego efektu dodaje kopertówka :) jednak nie podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty aaa ! swietne. dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny set, piękna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka idealnie pasuje do koloru nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie i kobieco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wyglądasz, stylizacja jest świetna! ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny zestaw :) Chyba muszę sobie sprawić taką spódniczkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. klasa na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  19. I'm really inspired with your writing talents as smartly as with the format in your weblog. Is this a paid subject matter or did you modify it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice weblog like this one nowadays..

    My web blog fashionable chanel sunglasses ()

    OdpowiedzUsuń
  20. I really love your blog.. Pleasant colors & theme. Did you create this site yourself?
    Please reply back as I'm looking to create my own blog and would love to find out where you got this from or exactly what the theme is called. Appreciate it!

    my webpage slendertone reviews

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie! Koszula i spódnica są cudowne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw jest naprawdę świetny. I nie wiem o co chodzi z butami - mi też się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A mozesz mi powiedziec dlaczego nie jestes do konca zadowolona z canona? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem fachowcem, więc nie umiem tego wyjaśnić. Lecz robiłam zdjęcie nikonem i canonem, zawsze lepsze wychodziły nikonem :) Może to też kwestia modeli i ich rozdzielczości.

      Usuń
  24. kiedy nowy post ? ostatnio trochę zaniedbujesz blog ;/// chyba nie chcesz stracić czytelniczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, byłam chora kilka dni :( Dziś pojawi się post ;)

      Usuń
  25. jak zrobiłaś takie ombre? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba odrosty a nie ombre

      Usuń
    2. Żeby mieć odrosty to musiałabym najpierw farbować :) Mam naturalne włosy, a te różne odcienie blondu to zasługa natury i słońca.

      Usuń
    3. na pewno nie. pozdrawiam, fryzjerka.

      Usuń
    4. Nie farbuje włosów! Może to wina tego, że miałam przedziałek na boku, a teraz odsłoniłam włosy z innej strony...

      Usuń
  26. Uwielbiam fiolet a w połączeniu z kontrastową bielą wygląda prze ślicznie:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.