Easy or no easy...

Przy dzisiejszym zestawie stwierdzam - Nic na siłę. Koszulę znalazłam w sh już maju. Początkowo miała służyć tylko na matury. Później chciałam Wam ją pokazać i długo szukałam czegoś co będzie do niej pasować, ale nie będzie zbyt banalne. Teraz cieszę się, że poczekałam i kupiłam poniższe spodenki. Wcześniej nie miałam w zamyśle tego połączenia, ale gdy słońce bardzo przygrzało, a ja już wystarczająco spaliłam sobie ramiona na korcie. Potrzebowałam czegoś zakrywającego je i jednocześnie przewiewnego. Właśnie tak wpadłam na ten zestaw. Dodatki były już prostszą kwestia.


Mam jeszcze lepszego fotografa! Dziękuje!









21 komentarzy:

  1. Olga wyglądasz przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak wypiękniałaś, moim zdaniem o wiele lepiej Ci z przedziałkiem na środku <3 I strój jest świetny oczywiście jak zwykle! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym jeszcze powtórzyła ten nheonowy kolor z kolczyków gdzieś... choćby na paznokciach.. bo tak to nie wiadomo czy były założone z zamysłem i pasują czy przypadkiem i niekoniecznie.. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale nie zdążyłam przed wyjściem pomalować :)

      Usuń
  4. kto Ci teraz robi zdjęcia?o wiele lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, Olga dzisiejsze zdjęcia są przepiękne !
    A powiedz coś o swoich fotografach, Twoi znajomi pstrykają Ci fotki czy znalazłaś kogoś do zdjęć :) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Na luzie i ze szczyptą elegancji, czyli wg mnie po prostu idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że kojarzę fotografa :) Całość bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw idealny :) śliczne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubie trampków, ale bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale wyglądasz <3 wszystko w tym zestawie bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Olgaa...piękniejesz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tajemnicą jest fotograf? oby nie jestem ciekawa kto tak dobrze operuje aparatem, są to zdjęcia które wpadły mi najbardziej w oko nigdy nie miałaś tak ładnych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie!! Mega mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna stylizacja super dodatki świetna masz torebeczkę zazdroszczę zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!!! Your outfit is amazing and I love these photos <3
    Do you want to follow each other?
    I'll wait your answer.:)

    eveicream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. podobasz mi się w tym przedziałku :) wyprostuj je kiedyś całkowicie, jestem ciekawa jaki będzie efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing photos! <3

    xoxo.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.