Handmade dress

Mówią, że marzenia należy spełniać i obietnic dotrzymywać. Tych danych sobie szczególnie. Ja obiecałam sobie, że po maturach kiedy będę miała dużo czasu... nauczę się szyć. Pragnę tworzyć własnymi rękami wszystko czego zapragnę, aby w końcu nie płacić za metkę banalnych wykrojów. Choć jak się przekonałam i z tym bywa ciężko. Na szczęście mam wspaniałą nauczycielkę. Umiem już m.in zmieniać nici na maszynie owerlok i stempnówce (zaczynałam od podstaw) i oczywiście samodzielnie szyć na nich. Lecz uczę się np. jaki bok najpierw zszyć i przede wszystkim "prostej ręki".
Pierwszym moim "dziełem" był zwykły różowy top, który nadaje się chyba tylko do założenia podczas remontu. Później szare dresowe spodenki, ale najbardziej jestem dumna właśnie z dzisiejszej sukienki. Materiał leżał w szafie już chyba od ponad roku (zamówiony na allegro). Gdy wpadłam na pomysł, aby go wykorzystać, projekt szybko powstał w mojej głowie. Niezawodne okazało się czasopismo "Burda", jeśli chodzi o wykrój. Później sporo pracy, przymiarek i mam wymarzoną sukienkę na lato. Nie wiem czy taki pomarańcz to mój kolor, ale czułam się świetnie - co chyba widać po wygibasach na zdjęciach. Do tego biżuteria, aby urozmaicić całość i płaskie buty :) Lato w pełni.














42 komentarze:

  1. ślicznie Ci ta sukienka wyszła!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no cudowna ;) tylko ja i tak musze mieć albo dekolt albo plecy wycięte.. ;)
    ale to juz kwestia indywidualna, look na tym zdjęciu - jeden z najlepszych ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor pomarańczowy pasuje Ci jak najbardziej:) a sukienka taka zwykła i prosta ale dzięki temu jest bardzo ładna:)
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyszła Ci ta sukienka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz w tej sukience. Sama chętnie stałabym się posiadaczką takiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wyświetlają mi się zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się nie wyświetlają :<

      Usuń
    2. Nie wiem czemu :( Spróbuje to naprawić.

      Usuń
    3. U mnie już okej jest :) Wszystkie się wyświetliły.
      Jakie Ty masz piękne nogi *.*

      Usuń
  7. ale do obserwowanych dodałam, bo na Modnej Polsce widziałam że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz :) przekonałam się do takiego przedziałka u Ciebie, myślę, że to była korzystna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę przecudowna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz uroczo :)
    jak na początki Twojej przygody z krawiectwem muszę Ci przyznać,
    że na prawdę dałaś radę, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie jak wyszły włosy na ostatnim zdjęciu - bardzo naturalnie. a ogólnie to masz takie jak po prostu nie wyprostujesz czy robisz. ?? jak robisz to w jaki sposób? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loczki robię prostownica :)

      Usuń
    2. tak myslałam... nie umiem i nie naucze sie chyba nigdy uzywać prostownicy do tego celu ;(

      Usuń
    3. Ja jestem samoukiem, ale polecam filmiki na youtubie :)

      Usuń
    4. wiem, oglądałam... ;) z makijażem zrobie wszystko... na pazurkach też daje radę coś ciekawego i trudniejszego wyczarować.. ale do włosów ręki nie mam.. ;D
      sukienka genialna, Samouku ! ;D

      Usuń
  12. ale jesteś śliczna !:) cudowna sukienka ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz! świetny kolor sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Coś tam się znajdzie ;)

      Usuń
    2. jeeeeej, pisałam juz we wcześniejszym któryms poście, że mały biust jest proporcjonalny do reszty sylwetki, więc chyba aż tak nie razi że jest mały??
      każda ma jakąś tam sylwetke, u każdej znajdziemy defekty i walory ;))
      a Olga ma akurat figurę nienaganną.. ;D

      Usuń
  15. Twoja mina na pierwszej stronie Titu jest masakryczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo <3 Dawno się nikt nie czepiał :) A mi się podoba! Zdjęcie było robione na szybko i znajomi nas rozśmieszali, więc trochę zrozumienia :P

      Usuń
  16. cudowna sukienka, aż trudno uwierzyć, że sama zrobiłaś - wygląda, jak prosto ze sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie masz wymiary? jeśli można wiedzieć :) świetna figura!

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka wygląda jakby była trochę za mała, taka zbyt krótka, co psuje ładny fason:) poza tym gratuluję!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie wygladasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wyglądasz prześlicznie! Masz cudowną figurkę i cudowne włosy!
    Piękna stylizacja!
    Sukieneczka w połączeniu z tym naszyjnikiem wygląda megaaaaaaaaaaa!


    <33333

    OdpowiedzUsuń
  21. ta sukienka jest prześliczna !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW...Wyglądasz przepieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł na wolny czas w wakacje. A jeśli interesujesz się modą i możesz uszyć coś sama zamiast przepłacać w sklepie to genialnie. :)
    Fajnie, że masz kogoś kto Cię uczy. Moja mama umie szyć i kiedyś szyła sobie ubrania, a teraz uprosić ją, żeby przeszyła cokolwiek to cud :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka naprawdę świetna jak na "początki" ;) Burda to niezła kopalnia pomysłów jeśli chodzi o samodzielne szycie :D jednak nie zawsze wykroje są dobre, za szerokie w ramionach itp ;/


    Pozdrawiam Charlotte ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz, bardzo ładna sukienka, piękne zdjęcia.klikam "lubię to!" i obserwuję, bo jakbym mogła inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. też chciałam się nauczyć szyć ale czasu nie mam niestety :(

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.