INSTAGRAM MIX 10

Dawno nie było tutaj takiego posta, a ja strasznie lubię robić zdjęcia wszystkiemu wokół. Pierwszy mix pochodzi jeszcze z wyprawy do Wawy, którą opisywałam już w tych postach click click. Jak widać było to w maju, ale posiadam też trochę aktualnych fotek z wycieczek wakacyjnych. Mam teraz czas na wszystko. Uprawiam wszelkie sporty, chodzę na lumpy (ostatnie zakupy zaowocowały), pomagam mamie urządzać dom itd. Żyć nie umierać. Dziś się nawet dowiedziałam, że mogę jechać nad morze, ale niestety mamy już inne plany. Zastanawiam się też czy szukać pracy, aby nie leniuchować za wiele. Lecz wszystko okaże się w praniu :) Na razie żyje dniem dzisiejszym! Post ze stylizacją wkrótce. Bądźcie czujni.

wysiadka z autobusu/ samotny spacer/ metro/ przymierzalnia river island/ zmęczone stopy/ Artek/ Krakowskie Przedmieście/ vansy w run colours/ Zamek Królewski/ Sketch/ piwko w Sfinksie/ Wawa nocą/ kino/ powrót do domu

 poranne, domowe spa/ kocur/ grad?/ mamba!/ sport champions - wygrałam!/ nutella/ przed zdjęciami w maxi/ pierścionki/ deszczowy spacer/ panna cotta - nie taka jak na opakowaniu/ vansy/ śniadanko/ outfit/ Agata meble/ "Podziel się radością", a ja swojego imienia nie mogę znaleźć/ widoczek/ zdrowe śniadanko/ w Łodzi/ książka o Audrey

zestaw do kina/ kawałek outfitu/ rożek/ zachód słońca/ frugo/ black mojito/ mc/ świadectwo dojrzałości już mam/ wycieczka rowerowa/ maturalne ciasto od mamy/ converse/ my w lokalnej gazecie/ port Łódź/ ikea food/ t-shirt/ run colours i Wawa w ostatni piątek/ nowa opaska h&m/ cocacola/ trill!

8 komentarzy:

  1. Ale bym teraz taki zestaw z maka wszamała! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne foty i ile pyyyszych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Insta mixy są najlepsze :)
    świetne ujęcia z życia! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam lekką manię robienia zdjęć jedzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.