Interesująca prostota

Powracam na prostą. Moje szczęście do mnie wróciło i to w żywej postaci. Na to wyczekiwane spotkanie z ukochanym można się wybrać właśnie w takim stroju. Mała czarna zawsze na topie. Swoją drogą upolowana w sh, a pochodzi z new look'a. Niby prosta i klasyczna, a jednak dzięki wycięciom przy ramionach staję się interesująca. Do tego na chłodniejsze wieczory żakiecik. Jestem zakochana we wszystkim co tweedowe, albo łudząco podobne, więc nie mogłam przejść koło niego obojętnie. Na koniec, aby podkreślić swoje atuty dobrałam szpilki, choć na co dzień nie lubię ich nosić. Wszystko okraszone złotą biżuterią jak to na mnie przystało.

Ps. A następny post 100% inny!













34 komentarze:

  1. co post to lepszy ! niesamowicie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny strój jak dla ukochanego. gdzie żakiet kupiłaś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz może czy w tm bądź w galerii w piotrkowie można znaleźć żakiet/marynarkę tweedową ????

      Usuń
    2. W Piotrkowie na pewno :) Nawet na przecenie w new yorkerze widziałam fajne ;)

      Usuń
    3. ja tylko ciuchy z przecen mam xD dzięki za info ;)

      Usuń
  3. jejku Olga, wyglądasz powalająco! rozwijasz się, że aż chce się wchodzić na Twojego bloga! z niecierpliwością czekam na kolejny post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. postępy w postach 100%!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie ! :) bardzo mi się podoba ten żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, piękna stylizacja, no zachwyt!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz, ale jakoś nie widać tej radości w Twoich oczach !! uśmiechu więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kobieco i seksownie, ale nie wulgarnie - kocham taki styl ;)
    jedyne co bym zdjęła to opaska (ale to już rzecz gustu)
    poza tym rewelacja ! ;D
    a zdradzisz jaka to pomadka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię :) Pomadka to http://4.bp.blogspot.com/-8Pxhjw6Qsjg/Tucyv50fg7I/AAAAAAAAK5w/4VCtqD0iCz8/s640/Manhattan-soft-mat-lipcream.jpg pierwsza od lewej.

      Usuń
    2. tą pomadkę ciężko kupić, w rosmanie w tomaszowie jej nie ma :( a Ty gdzie ją kupiłaś?

      Usuń
    3. To był prezent na urodziny jeszcze :) Ale wydaje mi się, że kupowany w TM. Może drogeria natura?

      Usuń
    4. w naturze nie ma kosmetyków firmy Manhattan :(

      Usuń
  10. te wycięcia rzeczywiście świetne, szkoda, że biustonosz sie wychyla..
    ale i tak brawo !!! za brak tych strasznych, sylikonowych ramiączek, których na ulicy pełno latem... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę ciężko dobrać do takiej sukienki jakiś biustonosz :( Właśnie chciałam uniknąć min. sylikonowych ramiączek :)

      Usuń
    2. a czarny próbowałaś założyć? ;)
      bo nie oszukujmy sie - cieliste róźnią się od koloru ciała i są widoczne ;D

      Usuń
    3. No tak, ale mój czarny miał zbyt pełną miseczkę przez co jeszcze bardziej wystawał :(

      Usuń
  11. źle wyglądasz w tej sukience i brzydkie nogi

    OdpowiedzUsuń
  12. jakieś wielkie ramiona masz i te łapska, fuuuuuu :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie...czerń i złoto to nieśmiertelne połączenie, ale najlepiej sprawdza sie właśnie w tak prostej formie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy moglabys polecić dobrego fryzjera w tm?

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w tym żakieciku <3 świetny jest .
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia i świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ani ta prostota, ani ty nie jesteś interesująca

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo interesująca ta prostota :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.