New pants + WISHLIST

Czy warto czekać? Trudne pytanie. Zależy na co. Dziwne. Przecież nalezę do osób "w gorącej wodzie kąpanych". Mimo to nie mam wszystkiego czego chciałam.

Na szczęście ostatnio los mi sprzyja, jeśli chodzi o ubrania (chyba wypowiedziałam te słowa w złej porze, bo dziś secondhandy mnie zawiodły). Przez ostatnie 2 tygodnie upolowałam kilka rzeczy w sh i na wyprzedaży co pozwoliło mi odświeżyć swoją szafę. Takim łupem, na który czekałam i podchodziłam do niego dwa razy w przymierzalni są poniższe spodnie. Ten fason na dobre zagościł w wielu sklepach. Ja wybrałam najbardziej klasyczny, bo chyba powoli mój styl zmierza w taka stronę. Od początku wiedziałam z jakimi butami je połączę, aby nie wyglądały jak dresiki (choć w niektórych oczach cały czas tak wyglądają, wiem). Gdyby nie to, że tyle chodziłam i buty mnie obtarły to byłby to fajny, wygodny zestaw :)

Uwaga długi post, bo mam świetnego fotografa!























MY WISHLIST WITH PERSUNMALL

25 komentarzy:

  1. wyglądasz przepięknie! :) myślę, że nie powinnaś się przejmować wzrostem i wskoczyć w wyższe sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie, tylko czemu ciągle jedna i ta sama mina? Wygląda jakby Ci się nie chciało, na skutek czego niechętnie oglądam te - mimo wszystko dobrze zapowiadające się zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mina jest neutralna, żeby skupić się na stylizacji. Nie chce też się cały czas szczerzyć, bo wtedy zdjęcia wyglądają czasem jak z wakacji do rodzinnego albumu. Choć jak widzisz na przedostatnim zdjęciu się uśmiecham, żeby zachować różnorodność :)

      Usuń
  3. Kim jest ten utalentowany fotograf ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubisz blog Maffashion i ogólnie czy podoba Ci się ona, jej styliazcje itd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, ale wolałam jej stylizację kiedy była mniej popularna i więcej pisała :)

      Usuń
  5. Nie myślałas, żeby iść na modelkę, jesteś wysoka, szczupła, a do tego piękną buzię i genialne włosy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Ale myślę, że 172 cm to troszkę za mało jednak i nie mam tak specyficznej, wyrazistej buzi jaka teraz jest pożądana w modelingu :)

      Usuń
  6. a jak tam studia, gdzie od października zaczynasz naukę ?

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się, ale ja bym założyła inne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie upolowałaś takie fajne spodnie :) ?
    Zestaw fajny i pomysł na połączenie ich ze szpilkami też bardzo mi się podoba, ale do tego modelu szpilek chyba nigdy się nie przekonam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie są z new yorkera, ale wątpie, żeby jeszcze były na wyprzedaży.

      Usuń
  9. ale swietny zestaw :) wygodny a taki kobiecy :) super!!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się twoj zestaw! spodnie i bluzka po prostu bomba! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw, mam takie same spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dresiki czy nie - wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. A jaki kierunek jeśli można wiedzieć ?wybierasz się sama czy że znajomymi ?

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurde! Dawno nie zaglądałam na twojego bloga i w życiu nie powiedziała że to ty! Baaardzo duża zmiana w twoim wyglądzie i stylu! Wielkie brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne zdjęcia :-) Przyjemnie się ogląda ten zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie wyglądasz :) spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest ekstra...dresy i szpilki to moim zdaniem niezwykle ciekawe połączenie. Dobrze, że dobrałaś opaskę-fajnie przełamała całość:)

    OdpowiedzUsuń
  18. love those pants! I got very similar ones.
    X

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.