Short top

Chyba powoli dążę do znalezienia swojego miejsca. Nieaktualne. Bo plany i marzenia to bardzo krucha konstrukcja.

Od zawsze namiętnie kupowałam krótkie bluzki. Moja mama twierdziła, że są nawet przykrótkie. Później stwierdziłam, że nie mam ich kompletnie do czego nosić. Długo pozostawały na liście ubrań tylko po domu. Jedna nawet zaginęła i odkryłam to dopiero teraz. Czemu? Uświadomiłam sobie, że te bluzki czekały na swoją drugą połówkę - cudne szorty z wysokim stanem. Stały się chyba tymi ulubionymi na lato. Mimo moich początkowych obaw o rozmiar, które w sumie okazały się słuszne. Nieważne.
Ta koszula jest stosunkowo nowa w mojej szafie, dlatego idzie na pierwszy ogień. Chyba nie muszę pisać czym mnie urzekła. Spójrzcie na zdjęcia...












(blouse - h&m(sh), jewelry - nn,  shorts - click , shoes - vans)

24 komentarze:

  1. świetna bluzeczka :) no i vansy mega !

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie z gumą najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś prześliczna:3!

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka i buty<3
    piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaskoczyłaś ! :D świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo chcę takie szorty! są genialne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny set:)
    urzekła mnie ta bluzeczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. osobno i koszula i szorty super.. ale w zestawieniu ich razem - juz nie. Do tych szortów wołalabym gładką górę i odwrotnie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Generalnie fajnie, ale te szorty zupełnie mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  10. z przodu twoja sylwetka jest fajna, natomiast tyłek jest płaski i nie ładnie prezentuje się w tych szortach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy mój tyłek nie był obfity, ale fakt szorty go trochę spłaszczają :)

      Usuń
  11. o dzięki, że komuś odpisałaś, bo nawet nie zauważyłam tego komentarza :)

    a tak przy okazji fajne spodenki masz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam te szorty i również się w nich zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niewiesz czy Patrycja deredas ma jakiegoś bloga/fotobloga?
    ślicznie wyglądasz Olga! :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny styl i piękne zdjecia z klimatem!
    Miło się ogląda Kochana!:)
    Z przyjemnością Cię obserwuję:*
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś śliczna! a z tym przedziałkiem Ci o mega lepiej :)
    coś z innej beczki.. czy masz rodzeństwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Tak, mam rodzeństwo - brata i siostrę :)

      Usuń
  16. sama bym przygarnęła takie szorty! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. To pierwsze zdjęcie jest magiczne :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.