SOUL and VANS

Upały i upały, ale ja nie będę narzekać. Chcę Wam pokazać, jak sobie radzę ze tworzeniem stylizacji w te dni. Pierwsza z moich propozycji to połączenie black&white, czyli jeden z głównych trendów sezonu. Jednak przełamany panterka.
Od góry: biały t-shirt, których nigdy nie będzie mało w mojej szafie. Ten kupiłam w piątek na wyprzedaży, ale przyznam, że znalezienie przyzwoitego 'tiszerta' bez napisu "Call me maybe" czy "I love" coś tam nie jest łatwe. Ja cenię sobie prostotę, więc czarne spodenki musiałam mieć. Mój chłopak powiedział, że wyglądają jak z olimpiady w 76' i w sumie to mi się właśnie w nich podoba. Lubię wplatać w codzienny look elementy sportowe, wygodne. Na koniec buty, które na szczęście nie były owocem szantażu, ale prezentem na dzień dziecka. Niestety nie jest z nimi tak kolorowo, bo buty na początku obtarły mnie strasznie. Teraz jest trochę lepiej i mogłam iść w nich na spacer, zrobić zdjęcia w ciekawym miejscu. Lubię takie tereny, które dają mi możliwości w pozowaniu :) - dlatego dziś więcej zdjęć!


















28 komentarzy:

  1. vansy super! sama mam takie na oku:D ładnie wyglądasz:D
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta panterka jakoś mi tu nie pasuje.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna figura :) jakie masz wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie @
    spodenki super !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 4 zdjęciu od dołu Twoja Twarz wygląda strasznie! A strój jak najbardziej na TAK!:d

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ;) bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny luźny strój na upalnie dni. Buty zdecydowanie przykuwają uwagę :)
    I muszę przyznać, że bardzo fajne i ciekawe miejsce na zdjęcia, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. really like those shorts, so cute!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty prześliczne! Koszulka i torebka również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pochwal się proszę w jakim sklepie kupiłaś koszulkę:)) bardzo ładna :3

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie na studia, oldzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto pyta? :) UKSW!

      Usuń
    2. Twój ukryty fan, a to katolicka szkoła? ważne że Warszawa zazdroszczę

      Usuń
  12. jak zrobić taką fryzurkę? jest po prostu fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie zestawy! super;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczna jesteś! Boski zestaw :)))

    Może obserwujemy? ;)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely look! love the sunnies :D

    Wanna follow each other on GFC & Bloglovin!?
    Let me know if you follow & i´ll follow back :-)

    Many greetings <3

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Olimpijskie spodenki i ja chętnie bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super buty,podoba mi sie takze calosc;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się. Naprawdę ładnie :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://swiatmlodejpelenlumpeksow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. you look incredible girl! how about followin eachother? xxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie zostały zrobione te zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.