Trill

Czy mamy w sobie coś z kameleona? Patrząc na moje zestawy zauważycie, że tak. W mojej szafie znajdują się zarówno eleganckie koszule, szpilki, dziewczęce spódniczki, ale zarówno t-shirty circa, luźne spodenki i vansy. W to co się ubieram ewidentnie zależy od mojego humoru, aury za oknem i okazji do wyjścia. Dobrze się czuję w obu stylach. Nie umiem ich określić i często je mieszam. Dziś całkowity przejaw tego drugiego.
Marka Misbhv jest doskonale wszystkim znana. Kolekcja Team Paris jest na tyle popularna, że nawet sieciówki zaczęły ją podrabiać. Są to niekwestionowane hity. Ja nie szalałam z dodatkami, dobrałam do tego snapback również od tej firmy. Napis wbrew pozorom to TRILL (nie pytajcie o etymologię tego słowa). Resztę obczajcie na zdjęciach i dajcie znać co sądzicie ;)

Uprzedzam pytania. Nie pale. Nie robiłam nic z włosami.













26 komentarzy:

  1. wow, świetne zdjęcia i stylówa! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie najlepszy post ! :) W.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki rozmiar koszulki? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to nic osobistego, ale.. masz wredny wyraz twarzy, charakterek też niczego sobie ;) taki look jest świetnym uzupełnieniem i pasuje do Ciebie jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ktoś mnie dobrze zna i mój charakter :)

      Usuń
    2. nie chodzi o charakter tylko o wyraz twarzy, czytaj ze zrozumieniem

      Usuń
    3. "Charakterek też niczego sobie"

      Usuń
  5. niestety taki styl nie pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pasuje, a wygląda zajebiście - ale sie znasz:)

      Usuń
    2. każdy ma swoje zdanie.... tak dla zrozumienia ;/

      Usuń
  6. najlepszy post ever ! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepiej tylko krytykować, pochwalcie dziewczynę jak wygląda cudownie! tak trzymaj Olga!

    OdpowiedzUsuń
  8. http://3.bp.blogspot.com/-ysXOjOBxAyI/UfV46u4hjaI/AAAAAAAAENQ/fMkidg19ioU/s1600/DSC_0418.JPG najlepsze! dupeczka JAK SIE PATRZY ;O

    totalnie inne, ale bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z poprzednimi komentarzami, najlepszy post wśród tych ostatnich! pięknie wyszłaś na tych zdjęciach, nie mogę się napatrzeć *...*

    OdpowiedzUsuń
  10. kto Ci robi teraz zdjęcia? są przeboskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utalentowana koleżanka Karolina :)

      Usuń
  11. Wcale nie palisz, a co to jest na dziewiątym zdjęciu? Dym ci leci ewidentnie z ust, no chyba że to jakiś smród naturalny to sory. Szpan na faje zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że nie pale na co dzień ;) Papieros tylko do zdjęć. Nie wiem czym tu można szpanować...

      Usuń
    2. no przecież można umiec palić i nie być nałogowcem .. ;D

      Usuń
  12. Ciekawy pomysł na zdjęcia <3
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia bardzo dobre:) fajnie pozujesz:)
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. You look simply amazing, hun ^__^


    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  15. Zacznę od tego, że podoba mi się tu wszystko od początku do końca.
    Zdjęcia są fantastyczne, a Ty wyglądasz rewelacyjnie.
    Uwielbiam tę czapę, ale podejrzewam, że sama wyglądałabym w niej raczej kiepsko.
    Dobrze być kameleonem, różnorodność i zmienność mamy wpisane w nasza naturę :)
    Obserwuję i lubię na FB!

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy nowy post ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.