Królewski błękit

Nie potrafię uwierzyć, że tak długo mnie tu nie było. Już oficjalnie mogę powiedzieć wszystkim ciekawskim anonimom, że przeprowadziłam się na studia do Warszawy i właśnie piszę tego posta, ze swojego pięknego mieszkanka. Blog teraz może zacząć przypominać przewodnik po tym mieście, bo codziennie odkrywam nowe miejsca i zawsze coś mnie zachwyca albo gorszy. Zaczynamy od znanego wszystkim miejsca, czyli Pałacu Kultury i Nauki, tylko, że z innej strony niż zazwyczaj.
Jeśli chodzi o ten modowy aspekt, to kolejny post utrzymany w podobnej kolorystyce. To dlatego, że staram się korzystać jeszcze z wysokich temperatur i zakładać już chwaloną przeze mnie biel. Dodatkowo blazer wydał mi się idealny, gdy zawieje wiatr. Jego kolor strasznie mi się spodobał, a w mojej szafie ewidentnie brakuje tego typu ubrań. Jesień jeszcze zupełnie mi nie w głowie!













(blazer - click, shorts - click, t-shirt - h&m, shoes - converse, jewerly - ny,h&m,nn)

40 komentarzy:

  1. co ci się stało w kolano ? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadłam z roweru :( Zdjecię tuż po https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464858976946851&set=a.316670731765677.66792.316661178433299&type=1&theater

      Usuń
  2. oo ja :( i jak bardzo bolało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak bardzo, ale pierwsze dni były ciężkie jeśli chodzi o zginanie nogi :P

      Usuń
  3. na jakie studia się wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny zestaw:) podoba mi się bardzo Twoja marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyprostuj sie i nie mruż tak tych oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem mam problem z garbieniem się :( Ale oczu nie mrużę, chyba, że przez słońce :)

      Usuń
  6. cudowne zdjęcia i wspaniała kolorystyka

    ♥ ♥ ♥
    całusy:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Garbisz się.

    A stylizacja super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zachwycona <3
    uwielbiam taki styl <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na jakim kierunku jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie męczycie tym pytaniem :P Czy to takie ważne?

      Usuń
    2. Po prostu to bardzo ciekawe, bo wiele osób zastanawia sie gdzie isc, więc możesz być inspiracją :)

      Usuń
    3. DZIENNIKARSTWO

      Usuń
  10. pokażesz nam mieszkanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego?

      Usuń
    2. To nie jest tematem bloga i poza tym nie wiem jakby to miało wyglądać :P Może kiedyś w zimie jak będę chciała pokazać zestaw, a na dworze będzie zbyt zimno :)

      Usuń
    3. A wynajmiesz mieszkanie czy je kupilas? :)

      Usuń
    4. Jasne, że wynajmuje :)

      Usuń
  11. kto Ci robił zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz zjawiskowo, przepiękny żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycasz mnie! Trampki wyglądają idealnie w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałaś tam zdjęcia ? :) Zestaw świetny, a spodenki uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja, ekstra wyglądasz. Bardzo ciekawy blog, pewnie będę wpadać tu częściej. Zapraszam też do mnie http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia i zawalista stylizacja:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/wrecking-ball.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zestaw :) Bardzo podoba mi się marynarka i szorty oczywiście :)

    Zapraszam do mnie
    http://egoistki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu robisz taka wielką tajemnicę z tego co bd studiować ? Przecież to nic wielkiego a robisz jakis mega sekret.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nie ma się czym chwalić ;)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.