My dream top

To będzie dla mnie niezwykły post. Bowiem top, który mam na sobie powstał, dzięki mojej współpracy z PresKA. Ten sklep internetowy spełnia marzenia. Długo śniłam o takim topie, gdyż jest on niezwykle szykowny i jednocześnie idealny na lato. Mimo tego, że można pokazać w nim swój płaski brzuszek, zdecydowałam się na spódniczkę z wysokim stanem. Moim zdaniem tworzą komplet idealny, więc jeśli będziecie go zamawiać to zajrzyjcie również do zakładki 'Spódnice', bo PresKA ma ich naprawdę wiele do wyboru. Ja tym razem postanowiłam pokazać moja nową zdobycz, która jest niczym spódnica od szkolnego mundurka. Możliwe, że nawet nią była, bo posiada metkę z miejscem na podpis. Niestety, albo stety skróciłam ją i wyszedł mi całkiem cheerleaderkowy look. Nie sądzicie?


Czy ktoś domyśla się gdzie zostały zrobione zdjęcia? : )










(top - PresKA, spódniczka - sh, buty - rynek, biżuteria - nn)

40 komentarzy:

  1. Top jak najbardziej na TAK !

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa, Łazienki? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa kolejny post trafiony idealnie w mój gust<3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz:) spódniczka jest śliczna:P bluzka bardzo ciekawa:) cały secik na + :D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łazienki królewskie w Warszawie? ;>
    Post świetny! Bardzo podoba mi się ta bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutka bluzeczka :)
    Naszyjnik również

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacją podoba mi się,jedynie wątpliwości mam do Topu. Wszystkie rzeczy które kupiłam w tej firmie były bardzo kiepsko jakościowo,po 2 praniach rzeczy nadawały się do wyrzucenia. Nie polecam,bo nie lubię tandety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie miałaś pecha, albo źle uprałaś!! jestem ich stałą klientką i jestem zawsze bardzo zadowolona!!

      Usuń
    2. Ja mam 7 rzeczy od Preski i z kazdej jestem zadowolona :) Takze nie uwierze, ze cos od nich moze sie nadawac do wyrzucenia po dwoch dniach. Serdecznie polecam firme :)

      Usuń
    3. po dwóch praniach a nie dniach, dlaczego umiejętność czytania ze zrozumieniem zanika w dzisiejszych czasach?

      Usuń
    4. Polecasz ,bo udostepniasz i dostajesz za darmo

      Usuń
    5. Jeśli było tak źle mogłaś. mogłeś reklamować :D

      Usuń
    6. Nie zdecydowałam się reklamować ,bo mi się to nie opłacało ,musiałabym ponieść dodatkowe koszty związane z przesyłka..zanim firma uznalala mi reklamacje lato by minęło,jednym słowem kilka razy się zawiodlam wiecej nie kupię ,lepiej do sh iść . Pozdrawiam

      Usuń
    7. Koleżanka pisząc po dwóch dniach sama nieświadomie stwierdziła ,ze wystarcza dwa dni ,żeby coś w rzeczach Preski się popsiulo.

      Usuń
    8. Po dwoch praniach - moj blad. Moze trzeba zmienic pralke, albo wiedziec jak prac dana rzecz?:) Metki tez trzeba umiec czytac. O widze, ze tym razem to mnie ktos genialnie zna :) Nawet wie czy i co dostaje za darmo... No no jak tyle rzeczy za darmo dostaje to moze i ja otworze bloga? :))

      Usuń
    9. A swoje pieniedze wydawalam na Preske i nigdy tego nie zalowalam :) A! I przynajmniej potrafie sie podpisac pod swoja opinia :)

      Usuń
  8. Top prezentuje się na Tobie przepięknie :) Myślę, że będzie też idealnie wyglądał do spodni!

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak właściwie jaki kierunek studiów wybrałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  10. A co do stylizacji to jak najbardziej na tak. NOSILABYM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała mniejsze piersi ;p Love P:*

      Usuń
    2. Dokladnie tak :D Tylko dlatego jej jeszcze nie mam P! :)

      Usuń
  11. Jaki sliczny top<3 Poza tym świetne zdjęcia :)
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę* a nie "na prawdę", jak już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, poprawiam :) To taki kardynalny błąd.

      Usuń
  13. Delikatne, bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, kochana wyglądasz rewelacyjnie :) Świetna stylizacja :) Piękny blog dlatego obserwuje oczywiście :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna spódniczka, piekne wyglądasz a zdjęcia bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny naszyjnik i dlugie nogi;)
    http://vermilionmcq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Top jest rzeczywiscie super :) Sama mam dluga spodnice mietowa od Preski i jestem z niej bardzo zadowolona :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.