Shirt V-neck

Przyznam szczerze, że dekoltu typu głębokiego V zawsze się bałam. Chyba nie pasuje do mojej figury. Spróbowałam się z nim zaprzyjaźnić i muszę przyznać, że polubiliśmy się, ale miłości z tego nie będzie. Luźny krój idealny na letnie wieczory, a gdy zawieje wiatr może pojawić się nawet spory brzuszek. Jednak zdecydowany plus za grafikę, takiego orientalnego, kwiatowego wzoru jeszcze nie miałam. Spostrzegawcze osoby dostrzegą tam nawet mój znak zodiaku. Do kolekcji jeszcze mucha na palcu.
Wiem, że każdy życzyłby tu sobie szpilek (najlepiej z zary), ale w tygodniu przy takim upale stawiam na wygodę. Później zawsze można skoczyć na rower : )












  (shirt - click, skirt and ring - ny, shoes - converse)

Kto jeszcze nie wziął udziału w konkursie? ZAPRASZAM TUTAJ

26 komentarzy:

  1. niepotrzebnie się obawiałaś. wyglądasz obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie szpilki byłyby tu zbyt oczywiste!
    Wyglądasz świetnie i koszula piękna!
    Ryby!! To również mój znak zodiaku :)
    BTW farbujesz włosy? Ja lata temu miałam kolor naturalny taki jak Ty, no ale niestety strasznie mi zbrzydł i myślę o farbie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz jakąś wadę zgryzu, że nie domykają ci się usta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://lh3.googleusercontent.com/-heB1RHJ40eA/UPH6QHxzWmI/AAAAAAAAEB4/3Sbx6-_v0sI/w369-h553-no/Zdjecie+278.jpg

      Usuń
    2. fatalne wyglądają te otwarte usta i mina psuje cały wygląd zdjęcia , poćwicz mimiki twarzy przed lustrem

      Usuń
    3. Dzięki za cynk :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. trampki idealnie mi tu pasujA! calosc super ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. na każdym zdjęciu ta sama mina, pozdro poćwicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona nie jest modelką, tylko bloggerką
      pozdro poćwicz

      Usuń
    2. dokladnie, zdjecia maja przedstawiac ubrania, Olga tak na prawde nie musi nic robic ;-)

      Usuń
  6. Bardzo fajny zestaw :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...ale że to jest ORIENTALNY wzór niw przekona mnie nikt ! Mi przypomina raczej wiejski obrus mojej babci ;))
    no chyba, że to wina zdjęć i na żywo jest inny efekt.. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne obrusy ma Twoja babcia w takim razie :D

      Usuń
    2. dobra... może z tymi obrusami to przesadziłem... ale no wzór mi sie raczej z motywem wsi kojarzy ;D

      Usuń
  8. Zestaw naprawdę świetny, ale to co dla mnie się niesamowicie rzuca w oczy to Twoja fotogeniczność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziwne masz kolana xD

    OdpowiedzUsuń
  10. sandałki lub jakieś klapeczki by świetnie pasowaly! mimo to adnie wzgldasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio pokochałam taki fason koszul jaki masz w tym poście<3 jestem zauroczona stylizacją! piękna:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cute outfits! Love your ring!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem z trampkami jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.