White look

Oficjalnie kolor biały, dla mnie, nie jest tylko przynależny do sukni ślubnej. Nośmy go na co dzień, latem. Niektórzy powiedzą, że łatwo się brudzi i same z tym problemy, ale od czego mamy pralki. Nie jest też już to kolor przeznaczony na imprezy przy ultrafioletowym świetle. "Jednym słowem" - Dziewczyny nie bójcie się bieli! Podkreśla naszą opaleniznę. Powoduje, że wszystkie oczy na ulicy będą skierowane na Was. Sprawdziłam. Jak dla mnie, same plusy. Do tego moim zdaniem biel najlepiej wygląda ze złotą biżuterią, a sweterek przyda się, gdy wieczorami bywa chłodno. Zestaw na specjalne okazję i nie tylko. Dwa osobne elementy tworzą całość nie do poznania.











top and shirt - PresKA, sweater - click, bracelet - mohito, shoes - primark)

51 komentarzy:

  1. Naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak Ty wypiękniałaś, zawsze bylaś cudowna, ale teraz to już przesadzasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten top jest rewelacyjny!
    Całość naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :) Piękna stylizacja. Ubrałabym się identycznie! Jestem zachwycona. Jestem tu pierwszy raz, ale blog jest świetny więc zapraszam do wspólnej obserwacji! :)

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  5. podzielam zdanie na temat bieli, stanowi przewagę w mojej szafie ;))

    zestaw mega i ponownie brawo makijaż !!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Powoduje, że wszystkie oczy na ulicy będą skierowane na Was. Sprawdziłam."
    Och ach, jestem taka cudowna. Nie popadnij w samouwielbienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja i niesamowite zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bajeczna stylizacja zapraszam new post https://www.facebook.com/pages/Grand-Canyon-Colors-Creation/460323784004791?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wyglądasz *.* zakochałam się w tym topie i spódniczce!

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiście uwielbiam białe ubrania mimo tego, że tak łatwo się brudzą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejny cudowny post! brawo Olga!

    OdpowiedzUsuń
  12. przyjaźnisz się z Partcyją Deredas?

    OdpowiedzUsuń
  13. jakiego różu do policzków używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo - http://2.bp.blogspot.com/-gjRQgfF4LEg/UAk1w585NCI/AAAAAAAABlw/_QE4BgdzGXU/s1600/roz_wibo_9.jpg

      Usuń
  14. Pięknie, dziewczęco, oryginalnie, a przede wszystkim wygodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiesz czy są na allegro jeszcze te botki na zimę co miałaś czarne na obcasie z zamszu, w poście pisałaś o nich że są niewygodne :) jak mogłabyś to podaj mi stronę do nich , z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz prześlicznie, taki zestaw bardzo do Ciebie pasuje. A jaki masz rozmiar tego topu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny ultra kobiecy set :)
    Pozdrowienia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  18. góra idealna:) bardzo mi się podoba:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo spodobał mi się twój blog :) wyglądasz pięknie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiesz czy są na allegro jeszcze te botki na zimę co miałaś czarne na obcasie z zamszu, w poście pisałaś o nich że są niewygodne :) jak mogłabyś to podaj mi stronę do nich , z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie raczej nie, to była jakaś jednorazowa aukcja.

      Usuń
  21. Biala spodniczka to ten sam model co w poprzednich postach gdy mialas zalozona fioletowa koszule albo jak na instagramie z czarnym topem? Jaki rozmiar spodniczki? Myslisz ze spodniczka.bedzie pasowala osobie z szerokimi biodrami? A ty w swoich stylizacjach jak zwykle wygladasz pieknie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta sama :) Mój rozmiar to XS. Rozkloszowana spódniczka może fajnie ukryć szerokie biodra, ale należy zwrócić uwagę na nogi i jeśli nie są one patyczkami wybrać ciut dłuższa wersję oraz dobrać szpilki :)

      Usuń
    2. ta co ma szerokie biodra sie odezwała.. ;D ja mam duuuuuuużo szersze, więc pozwolę sobie zabrać głos ;))
      a więc.. jako posiadaczka szerokich bioder kooocham rozkoloszowane spódniczki... ale cały dowcip polega na tym, że przy pełniejszej figurze należy wybierać modele w kształcie litery A, nie te tzw. z koła (taka ma Olga). Wtedy oprycznie zgininą nie tylko bioderka, ale także boczki czy brzuszek.. ;)

      Usuń
  22. ZAKOCHAŁAM SIĘ w tej stylizacji! do tego przepiękne zdjęcia!! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. swietnie! mysalam z etop sukienka, piekne zdjecia! <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. opaleniznę? jaką opaleniznę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię konkretnie o sobie, tylko ogólnie ;)

      Usuń
  25. Bardzo lubię Twoje połączenia :)
    Sama mam tylko białą ramoneskę, ale uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy nowy post ?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nowym mieszkaniu nie mam na razie internetu :(

      Usuń
  27. fajny blog:)
    obserwujemy?
    http://choosestreetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. od kiedy mieszkasz w Warszawie? mijalam Cie na chodniku jakis czas temu;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam biały kolor - sama bardzo często go noszę - wygląda się w nim świeżo i elegancko!
    Twój zestaw bardzo mi sie podoba - sukienka rewelacyjna, świetnie komponuje się ze sweterkiem. Nie mam do czego się doczepić!

    Ciekawy blog, fajne stylizacje - ostatnio nie mam szczęścia trafić na ciekawe blogi - teraz trafiłam więc obserwuję - nie może być inaczej :)

    U mnie z kolei dzisiaj wzor(k)owo paskowo - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  30. wielu uważa biel za coś nudnego, a ty udowodniłaś, że to nieprawda za to szacunek :D

    OdpowiedzUsuń
  31. czemu juz jestes w Wawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam mieszkanie, za miesiąc studia, więc nie miałam po co siedzieć w Tomaszowie :)

      Usuń
  32. a z kim mieszkasz w Wawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam razem z 1 711 324 innymi mieszkańcami stolicy :D

      Usuń
  33. Genialnie!
    Zapraszam: http://creepy-luelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.