Wzorzyste spodnie

Kiedy mogę sobie na to pozwolić, ryzykuję i bawię się. Chodzi oczywiście o modę. Lubię wyglądać elegancko, nawet w zwykły dzień. Czasem po prostu mam ochotę patrzeć na wszystko z kilku centymetrów wyżej (i udawać choćby biegającą przez pasy Carrie Bradshow... w spodniach). Pomoc mi w tym miały spodnie cygaretki i oczywiście szpilki. Przy tak niebanalnym wzorze, gdzie każdy widzi i śmieje się z ptaszka, góra musiała być dla mnie gładka. Nawiązując do różowego paska na nogawkach dobrałam naszyjnik w podobnym kolorze. Trochę srebrnej biżuterii oraz miętowy sweterek, który niestety nie załapał się na publikowane zdjęcia. Zestaw gotowy, pozostawiam Wam go do oceny. Gratis - rzadki widok, czyli ja w kucyku.









( pants - click, top - new look, necklace - h&m, shoes - allegro, watch - timex)

24 komentarze:

  1. Chyba Twój najlepszy post, świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dodasz zdjęcia mieszkania? PRoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look :)
    spodnie niesamowite, ale chyba pokusiłabym sie o cieliste szpilki

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz, bardzo podoba mi sie ten zestaw, z mietowym sweterkiem tez na pewno wygladalo to bardzo dobrze + ladniutkie zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik i spodnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupilas zegarek?

    OdpowiedzUsuń
  7. Olga ! najlepiej ! Te spodnie są cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza stylizacja jaką dzisiaj widziałam <3 meega kobieco i delikatnie :) Bardzo mi się podoba ta stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju Olga wyglądasz cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę spodni bo są piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obcięłaś włosy? Czy to tylko efekt kucyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcinałam już jakiś czas temu, podczas tej przerwy od blogowania :)I poprzednim poście też mam obcięte ;)

      Usuń
  12. najlepszy twój zestaw! pięknie Ci w kucyku!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie to twój najlepszy look :) spodnie są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely blog. Now I'm your new follower. I would like you to follow me back!Thanks!

    http://how2befashion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsza stylizacja! Można wiedzieć jaki masz rozmiar tych spodni?;p

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.