Daily life

Dawno nie było tutaj codziennego look'u ze zwykłego np. zakupowego dnia. Luźny zestaw, w którym czuje się komfortowo. Wykorzystuję ostatnie ciepłe dni i wbijam się w ulubione szorty od Choies. Do tego t-shirt, który już długo gości w mojej szafie, ale nie miałam okazji Wam go pokazać. Niezawodna ramoneska i płócienna torba, do której wszystko się zmieści. Nowe balerinki lub lordsy (jak kto woli), które musiałam wymienić jednak na większy rozmiar. Jak dla mnie to wszystko fajnie ze sobą współgra. Koniec.











22 komentarze:

  1. wow, fantastyczny look, jest mega stylowo i oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłaś obiektyw, czy robiła Ci zdjęcia Karolina?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja na bogato :) Jestem jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow stylizacja jest genialna <3 Wszystko mnie w niej zachwyca i do tego jesteś taka śliczna, że oczu oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! Bluzka w szczególności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z kim mieszkasz w Warszawie?:)
    stylizacja świetna, jesteś przepiękna :*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chłopakiem i przyjaciółką :) Dziękuję :*

      Usuń
    2. Strasznie wygladasz-.-' to Ty przyjaciolki masz;o zal.

      Usuń
  7. ostatnie zdjęcie wspaniałe ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, idealny żakiet i szorty :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. W centrum mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mogłabyś dać poradę jak przygotować się do matury rozszerzonej z WOS'u, ponieważ dużo osób mówi, że tego egzaminu nie da się zdać (ale niestety ten egzamin decyduje o przebiegu mojej rekrutacji :[ ) Nie wiem co robić, za chwile trzeba wypełnić deklarację. Jeśli jest to pytanie dla Ciebie niewyogdne, niestosowne etc. zrozumiem i z góry przepraszam. Może będziesz chciała odpowiedzieć mi na to pytanie na meila to daj znać to podam. Pamiętaj, że tonący brzytwy się chwyta (mówie tu mojej sytuacji w tym momencie, marzę o studiach, a bez WOS'u nie dam rady)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy znam receptę na zdanie tej matury :) Lecz wiem, że da się zdać! Napisz do mnie na olgapiotrowska@vp.pl, bo bezsensu tutaj zaśmiecać :*

      Usuń
  11. Świetna stylizacja, a blog sam w sobie jest rewelacyjny:)
    Pozdrawiam i obserwuję, Misha Mel

    OdpowiedzUsuń
  12. mega mega! jaram się tshirtem i kurtką! *.*

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.