Lucky pants

Tutaj przez jakiś czas było pusto, ale dzieje się, dzieje. W sobotę zostałam zaproszona na warsztaty magazynu Glamour (o czym pisałam na fp). Zaczęliśmy oczywiście z małym opóźnieniem. Na wstępie szef działu mody Marcin Świderek nauczył nas opracowywać trendy na kolejne sezony, a Marta Siniło opowiedziała o pracy stylisty. Później czekała nas najprzyjemniejsza część. Maffashion wylosowała mnie do swojej grupy i mogliśmy przygotować trzy stylizację: elegancka do biura, romantyczne retro i sexy college. Modelki dopełniały zestawy swoją urodą, a wspaniały fotograf uwiecznił wszystko wydobywając z nich energię. Nie obyłoby się bez niewielkich problemów, ale nasza mentorka dzielnie nas broniła. Podsumowując był to niezwykły dzień, gdyż mogłam poznać kilka ciekawych osób i poczuć się przez chwilę jak prawdziwa stylistka sesji zdjęciowych. Zdjęć stylizacji nie mogę pokazać, ponieważ ukażą się w 3 kolejnych numerach Glamour.



Dzisiejsza moja stylizacja to połączenie dwóch, głównych elementów, które już widzieliście. Jednak pasują one na tyle do siebie, że szkoda byłoby Wam nie pokazać. Tak ubrana poszłam na konferencję prasową Warsaw Fashion Weekend, o której opowiem Wam najwyżej w następnym poście. Nowością za to dla Was może być moja fryzura. Do tej pory nie sądziłam wg, że taki koczek uda się zrobić z moim włosów.









Ps. To własnie stylizacją w tych spodniach wygrałam udział w warsztatach :)

10 komentarzy:

  1. Fajne rybaczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja, spodnie i marynara bajeczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę udziału w warsztatach! - stylizacja super...z zestawu najbardziej jednak podoba mi się marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na efekty :)
    Zapraszam:

    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zestaw jest cudny! Już na MP mnie zachwycił a tu "w pełnej krasie" wygląda jeszcze lepiej :)
    pozdrawiam i z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądałaś, nie dziwię się, że wygrałaś warsztaty takim strojem! :) Zamówiłam jakiś czas temu te spodnie, już nie mogę się doczekać kiedy do mnie dotrą! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały strój! Miło na Ciebie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny event :) Az jestem ciekawa tych "niewielkich problemów" - napiszesz coś więcej jeszcze o wydarzeniu? :)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty tutaj nie wyglądasz "dobrze" tylko genialnie ! W góle to pastelowe zestawienie jest przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.