Simple coat

Broniłam się ile mogłam. Zapierałam się rękami i nogami. Zapytacie przed czym? Przed jesienią. Dwie najbliższe pory roku są przeze mnie znienawidzone. Nawet tutaj w miejskiej wyspie ciepło jest tylko pozorne. Ja zmarźluch uwielbiający planować już wcześniej zamówiłam sobie płaszcz, który przyszedł w idealnym momencie. Radziłam się Was na fan page, jaki wybrać i ostatecznie wygrała prostota i klasyka. Trzeba również przyznać, że tak długi płaszcz nie jest dla każdego. Mimo, że ja jestem wysoka i w takiej długości wyglądam dobrze, mój chłopak mówi, ze przypominam postać z Matrixa...
Co do tego? Chustka w panterkę, która przełamie nawet najnudniejszą czerń. Trzymając się zasady trzech kolorów dodałam jeszcze fioletową koszulę. I to wszystko : )











Paznokcie "PixieDust & Srebro" by Nailed It



( coat -  click, scarf - sh, bag - zara, shoes - allegro, shirt - ny, rings - allegro)

25 komentarzy:

  1. cudownie!
    schudłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :) Tylko, żeby moja mama tego nie widziała xd

      Usuń
  2. fajny zestaw. klasyka zawsze się broni :)
    też nie lubię jesieni i zimy, ale bez nich nie doceniałabym tak pozostałych pór roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie :)
    jesień nie jest taka zła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasa sama w sobie!
    Wyglądasz rewelacyjnie, bardzo mi się podoba torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz, który masz na sobie to piękny klasyk, który posłuży Ci na wiele lat (o ile przywiązujesz się do rzeczy). Udowodniłaś, że dodatki to połowa sukcesu. Czy to print zwierzęcy, czy coś zupełnie innego - przy tej czerni będziesz mogła bawić się do upadłego, wyglądając za każdym razem inaczej :)
    Pozdrawiam, Misha

    OdpowiedzUsuń
  6. niby "nic" a zestaw piękny i z klasą :) minimalizm zdecydowanie jest w modzie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile dałaś za paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączny koszt hybrydy i ozdabiania to ok. 75zł. W celu dokładnego cennika napisz do dziewczyn na fp Nailed it warsaw ;)

      Usuń
  8. Zoja jak zwykle poszalała z paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny outfit.! :)

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. z każdym zestawem podobasz mi się jeszcze bardziej :) + za klasykę, którą uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie kochana :) Przepiękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie buty ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz!
    Obserwuję od dawna, jednak dziś zapraszam do siebie na pierwszy post z tą samą torebką;)
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne paznokcie! Chciałabym takie aaa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz prze genialnie, jestem na prawdę zachwycona! Masz świetny gust!

    z miłą chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Studiujesz na UKSW?

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie uzywasz perfumki?

    OdpowiedzUsuń
  18. prosta, ale elegancka stylizacja. Podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydownanie najlepsza stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.