"Stylish black&white dress"

Dziś mam dla Was szybki post i prosty zestaw. Przede wszystkim sukienka, która zawiera ciekawe połączenie materiałów. Od razu przyznam, że jest dość krótka jak dla mnie, dlatego zakładam czarne rajstopy. Wydłużając dalej nogi dobrałam szpilki w tym samym kolorze. Normalnie do czerni dobrałam bym złote dodatki, ale srebrna opaska, która chciałam założyć zmusiła mnie do zmiany przyzwyczajeń. Chyba to wszystko wyszło na dobre, jest klasycznie i delikatnie.









(dress - click, shoes - allegro, hair band - h&m, bracelet - apart for oriflame)


17 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, minimalizm w najlepszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obłędnie wyglądasz w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest przepiękna <3 wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :) gdzie zostały zrobione zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienka, tak własnie trzeba ją nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ci zazdroszczę figury :) ładny kolorek włosów masz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw, super sukienka :)

    Zapraszam Cię serdecznie na letmelook.blogspot.com, będzie mi miło jak do mnie zajrzysz :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. zaniedbujesz blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny post!
    Wspaniałe zdjęcia!
    Gratuluje!

    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.