Futrzak

A mój futrzak nie będzie kamizelką, tylko sweterkiem. Jest tak milutki, jak na jesienny sweter przystało. Niebieskie ombre, jak dla mnie ciekawa opcja. Na tyle ciekawa, że pod spód założyłam biała na pozór zwykłą koszulkę. Jednak nie wymagającą biżuterii, dzięki wycięciom. Brakowało mi tylko jakieś wzoru, dlatego zdecydowałam się na takie legginsy. Kolejny zestaw, w którym wybrałam się na uczelnie. To ona pochłaniania większość mojego czasu.

Dla ciekawskich zdjęcia były robione na placu Grzybowskim :) Wykonała je Elwira Saniewska.










(sweater - click, blouse - click, leggins - h&m, jewelry - nn)

15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, wyglądasz przecudownie i świeżo :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sweter !
    no i jeszcze ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna ta stylizacja pięknie to wszystko dobralas
    odważnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/rainy-day.html
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow I am really in love with your gradient cardigan, it's beautiful!! :)
    -
    Ester @ Drawing Dreaming

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm faktycznie bardzo dużo widać Plac Grzybowski ;)

    Dzisiaj niestety mi się nie podoba, góra stroju i jego dół wyglądają jak z dwóch różnych 'bajek'. Osobno, w innym połączeniu myślę, że wyglądałoby to o wiele lepiej.

    I jeszcze jedna uwaga: dwa zdjęcia pionowe, zestawione obok siebie są za duże i banery nachodzą na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, poprawiłam wielkość zdjęcia :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mnie się też osobiście nie podoba ten zestaw, leginsy są fatalne , wystarczyłyby jeansy i inne buty.

      Usuń
  6. Czemu aż tak zmieniłaś styl ubierania na studia od liceum? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie. Świeżo i prosto :)) Uwielbiam twoje zestawy! Swietny styl :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, tylko matura, matura i jeszcze raz matura :P
    Co do zestawu - świetny kolor sweterka, który ożywia jesienne pochmurne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie kupilas buty?

    swietna stylizacja !! :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.