Pikówka od PresKA

Tytułowy materiał przeżywa obecnie swoje drugie życie. W nadchodzącym, zimowym sezonie pojawia się w bardzo wielu wariantach. Ja pokaże Wam taką bluzę, od PresKI. Początkowo myślałam, że będę wyglądać w niej jak bałwanek, ale w zestawie wszystko nabrało wyrazu. Do tego postawiłam na zapomnianą, dziewczęcą spódniczkę w groszki, która reprezentuje tutaj wzór. Do czarnych rajstopek, jesienią obowiązkowo zakładam zakolanówki. Botki z poprzedniego sezonu, nadal "dają radę" i nie znalazłam jeszcze lepszych. Czerwone usta i paznokcie, dzięki marce Max factor.

Całość miał uzupełniać uroczy melonik, ale za jego brak mogę jedynie podziękować poczcie polskiej.

Doczekałam się w końcu jesiennej sesji. Takie widoki mam codziennie idąc do szkoły. Uroki Dewajtis! Zdjęcie wykonała Elwira Saniewska.















26 komentarzy:

  1. świetna stylizacja!
    martsavenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jest tu coś czego nie da się kupić -KLASA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwujemy ?
    Jeżeli tak to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. troszke zle pomalowane usta ;p poprzednie stylizacje znacznie lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za wspaniałe zdjęcia :-) Jesteś piękna a twoją spódniczkę chętnie zobaczyłabym w mojej szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przepięknie! a ta bluza jest genialna, sama chciałam taką zamowić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię pikowane ubrania. A ta bluzka naprawdę świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na kolejną notkę a tym czasem zapraszam do siebie na bloga :)
    http://niebieskooka-anielica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna bluza:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/colorful-flowers-persnumall-inspirations.html
    ps.klikniesz w baner persunmall?
    dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Do bałwanka Ci zdecydowanie daleko. Wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  12. błagam baw się mniej obróbką zdjęć ( albo Twoj fotograf ) bo aż oczy bolą gdy ogladam Twoje zdjęcia, są tak rozmyte albo w drugą stronę - za bardzo wyostrzone. Aż sztuczne.
    ogółem zestaw nie powala.. nie podoba mi się dosłownie nic. buty - w życiu bym takich nie założyła, bluzka nijak nie pasuje z dołem. Miałaś lepsze zestawienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger niszczy jakość zdjęć, to nie moja wina :(

      Usuń
  13. A ja się nie zgadzam! Cały zestaw pasuje! Jak dla mnie bluza super! Całość zdecydowanie na plus:)
    Skoro komuś sie nie podoba strój to po co od razu tak krytykuje? Kolejna zazdrosna osoba..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestes plaska jak deska-.- lol.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.