WARSAW FASHION WEEKEND

Pierwszą dużą imprezę modową i pokazy świetnych projektantów, zapamiętam chyba tak dobrze jak pierwsze dni w szkole. Dużo rzeczy dzieje się teraz po raz pierwszy. Wszystko zaczęło się od konferencji prasowej poświęconej tytułowemu wydarzeniu. Już tam Natasza Urbańska, Agnieszka Komornicka czy Zosia Ślotała zachęcały do wzięcia udziału, opowiadając jedynie o przedsmakach imprezy. Jeśli mowa o smakach to wszystko odbyło się w hotelu Bristol, gdzie po konferencji czekał na nas pyszny poczęstunek.




 Na pokazy udało mi się dotrzeć w piątek i sobotę. Wszystkie bez wyjątku zrobiły na mnie wrażenie, sama muzyka i energia na żywo robią swoje. Niezwykłym wydarzeniem pod tym względem był na pewno pokaz La Bohemia, w którym uczestniczyły gwiazdy, mając na sobie t-shirty trzech projektantów. Dochód z ich sprzedaży został przekazany dla fundacji "Mimo wszystko" Anny Dymnej. Same plusy i do tego świetna zabawa. Jedna koszulka nawet poleciała w publiczność, przelatując mi nad głową. Wiadomo wielkiej inspiracji nie przeżyłam, ponieważ niektóre stroje były typowo... artystyczne (patrz pierwszy pokaz). Jednak był to mile spędzony czas i doświadczenie modowe. Pokaże zdjęcia z pokazów, w których uczestniczyłam.





Ostatni piątkowy pokaz to zasługa Violi Śpiechowicz, Natalii Kukulskiej & Dechen Shak Dagsay zatytułowany "Spiritual Freelance". Faktycznie było to niezwykłe przedstawienie, dzięki muzyce i tybetańskim wpływom.


 Wspomniany pokaz La Bohemia z udziałem gwiazd. Polecam obejrzeć filmiki, które bardziej oddają zabawną atmosferę. Zwróćcie jeszcze uwagę na te boskie spódniczki! A w tle występował dla nas zespół The Dumplings. Na youtube ich piosenki mnie nie przekonywały, ale koncert na żywo (to ich pierwszy) zmienił moje zdanie!



 Pokaz Little Black Dress to nie tylko małe czarne, wbrew pozorom ; )



Do tego kilka moich zdjęć. Co do stylizacji to nie miałam czasu na długie rozmyślanie, więc po szkole zdecydowałam się na bezpieczne połączenie i ulubioną spódniczkę, która na pewno zwracała uwagę swoim kolorem. Za miłe dwa dni dziękuję mojej współtowarzyszce Dianie :*




2 komentarze:

  1. Zazdroszczę pokazów i świetnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobały mi się rozkloszowane spódnice :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.