Zwyklak

Dziś mam dla Was takiego mojego "zwyklaka", na co dzień, na uczelnie. Piszę jako to pełnoprawna studentka po pierwszym tygodniu zajęć. Co prawda trzeba też przyznać, że pogoda daje nam w kość. Do tego wszystkiego przydałoby się wielkie futro, bądź płaszcz! Brrr! Ale załóżmy, że znajdujemy już w pomieszczeniu, tak jak ja na zdjęciach.
Bluzka, którą mam na sobie przez swój asymetryczny krój wymagała spodni wysokiego stanu. Lubię połączeni bieli i bordo, więc nie było innego wyjścia. Dla wygodny trampki, a dla ciepełka sweter. Jest on zdecydowanie moim hitem. Wyszperany w sh, jeszcze w lato, a pochodzi z zarki. Wszystko pięknie się złożyło, dopełniłam to tylko złotą biżuterią.











 (blouse - click, pants - h&m, sweater - zara(sh), shoes - converse, jewelry - nn)

23 komentarze:

  1. Zmień miny na zdjęciach bo robisz z siebie gwiazdeczkę z warsaw shore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham? Takie same miny robiłam mieszkając w Tomaszowie :)

      Usuń
  2. zmień tą fryzurkę Olga,bo jak zawijasz przy twarzy to bardzo niekorzystnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się czuje w takiej fryzurze :) Jedynie pracuje nad tym by włosy "rozchodziły" się bardziej do tyłu.

      Usuń
  3. sweter jest na prawdę śliczny
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba i przypada mi do gustu w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko świetnie ze sobą współgra ! <3
    Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny świetny zestaw.. i kolejny raz połączony z trampkami -,-
    ja rozumiem, że to dla wygody.. ale jak chcesz się czuć na luzie to dorzuć górę w tym samym stylu..
    no a jak jest to biała (bardzo ładna zresztą ;p ) bluzka w połączeniu ze złotą biżuterią to chyba jednak można coś delikatniejszego dorzucić na stopki..? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie założyłam bym coś innego, ale część butów zostawiłam w domu i jeszcze ich sobie nie przywiozłam :(

      Usuń
  6. świetny jest, typowo prosty i codzienny, ale każdy jego element jest ładny i gustowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek to niezła perełka z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No po pierwsze gratuluję świeżo upieczona studentko :*
    Co do samej stylizacji , mi się jak najbardziej podoba . Jest spokojnie i dziewczęco . Moim zdaniem trampki w tej stylizacji wyglądają bardzo dobrze , poza tym fajnie , że idziesz w myśl zasady "noś częściej kupuj mniej" ponieważ to pokazuje , że masz sporą wyobrażnię modową , więc nie zgodzę się z komentarzem powyżej . Podoba mi się również , że pracujesz "twarzą" a nie samą sylwetką wykonując ujęcia outfitu .

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie pudrowego różu i burgundu :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Skrót od Edukacja medialna i dziennikarstwo ;)

      Usuń
  11. Niby taki prosty zestaw, a jak świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna figura i swietny look :)
    Pozdrawiam
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog, świetne wpisy, ładne zdjęcia
    Zapraszam do mnie
    www.modapol.blogspot.com

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zestawienie kolorysrtyczne i ten kordigan, idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.