ADIDAS Basket Profi Up X Tartan Scarf

Trend sportowych butów w codziennych stylizacjach rozgościł już na dobre i jest powszechnie znany. Ja wybrałam tym razem adidasy basket profi up i mimo tego, że posiadają koturny są tak wygodne, jak na obuwie sportowe przystało.
Krata wkradła się w nasze łaski we wszystkich możliwych częściach garderoby (pewnie zauważyliście to wchodząc do sieciówek). Mi najbardziej spodobała się ta czerwono-niebieska mimo, że czerwony nie jest moim ulubionym kolorem. Właśnie w takiej palecie zamówiłam sobie obecnie mój ulubiony szalik, który mogłabym nosić codziennie. Ożywia najnudniejszą czarną stylizację.
Do tego wszystkiego torba, czerwone usta i jeansy, a to co miałam pod płaszczem, niech zostanie moją tajemnicą : )











(shoes - adidas basket profi up, jeans - troll, płaszcz - click, scarf - click, bag - cropp)

42 komentarze:

  1. Wszystko super, tylko znowu ta mina.. Odechciewa sie ogladania zdjec, Twoja mina zniecheca..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię szczerzy się do zdjęć...

      Usuń
  2. Cudowny zestaw! Szalik jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znakomity look, kurczę naprawdę super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw całkiem ok:D i spodnie bardzo mi się spodobały :P
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Adidasów, uwielbiam tego typu buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny szalik :)


    zapraszamy, my dopiero startujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zestawienie kontrastowych elementów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy więcej nie maluj ust. nigdy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wiedzieć czemu? :)

      Usuń
    2. zgadzam się abyś nie malowała ust na czerwono, ten kolor strasznie Cię postarza

      Usuń
    3. nie zgadzam się ! bardzo dobrzej jej jest w krwisto czerwonych ustach i nic a nic jej to nie postarza :)

      Usuń
    4. każdy ma swoje zdanie

      Usuń
    5. No więc właśnie , ona pokazuje to w czym się dobrze czuje i jak widziałaby tę stylizacje nie każdemu może się to podobać ale żeby od razu że postarza, nie ;)

      Usuń
  9. Fajne masz nowe ciuszki, ale nie pasuje jakoś polączenie tych wszystkich rzeczy. No i słabe miejsce jak na zdjęcia. Ale ubrania są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Faktycznie miejsce nie powala, ale w Tomaszowie (na Niebrowie) nie ma gdzie robić zdjęć :(

      Usuń
    2. Rozumiem:) Ale wśród Tomaszowskich bloggerek ^^ masz najfajniejsze stylizacje i lubię czasem tu wejść i że tak powiem Cię obejrzeć:)

      Usuń
  10. kto robił Ci zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cuudownie! szalik najlepszy! zapraszam też do mnie :) i na https://www.facebook.com/NoFashionNoLifeblog

    OdpowiedzUsuń
  12. http://cajmel.blogspot.com/2013/09/adidas-originals-sneakers.html mam wrażenie , że skopiowałaś cajmel ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mamy takie same buty i podobne spodnie, nic więcej ;)

      Usuń
    2. Spodnie wcale nie podobne więc po co te czepianie się ;)

      Usuń
  13. No i takie zestawy lubię!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba! Uwielbiam sportowe buty i płaszcze! Wygoda plus ciut elegancji. Jak najbardziej na TAK. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje sportowe buty szczególnie przypadły mi do gustu. Świetnie komponują się z szalikiem! Niby prosty zestaw, a te dwa elementy nadają charakteru całemy zestawowi - super!

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja torba bardzo mi się podoba :) cały zestaw prosty, a zarazem bardzo ciekawy :))

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny szalik, fajna stylizcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorowy szalik dodał całości charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten szalik właśnie najbardziej skradł moje serce muszę zainwestować w kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w tych butach !

    OdpowiedzUsuń
  22. od jakiegoś czasu poszukuje podobnego szalika, ten jest śliczny!

    krenana.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy nowy post? :D czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na wstępie powiem, że stylizacja mi się bardzo podoba! Takie właśnie lubię :) Wiem,że dużo wody upłynęło od czasu publikacji Twojego posta, ale teraz mam takie małe pytaneczko, odnośnie butów. Sama chcę je zamówić i zastanawia mnie, jak wypada rozmiarówka? Nigdzie w moim mieście nie mogę ich zastać, żeby przymierzyć niestety :( Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rozmarówka jest standardowa jak dla butów adidasa :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odp! :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.