Blue ombre, oversize sweater

W końcu tutaj jestem. Post miał być już kilka dni temu, ale na opóźnienie złożyło się kilka nieistotnych teraz czynników. Z braku czasu zdjęcie wykonałyśmy na kampusie mojej uczelni. Już dawno z sal wykładowych patrzyłam na dziedziniec uważnym okiem. Znów ten ciągle włączony syndrom blogerki...

Zestaw. Nie uwierzycie, ale cały strój został zapoczątkowany przez paznokcie. Niebieskie ombre i czarne, warszawskie budynki, zdecydowały, że sweter w podobnych barwach pójdzie na pierwszy ogień. Do oversizo'wego sweterka dobrałam spódniczkę, a sezon na to połączenie uważam już od jakiegoś czasu oficjalnie za otwarty. Co prawda nie mam w tym zestawie talii, ale za to inne atuty są wyeksponowane.
Wspomnę jeszcze tylko o torbie, na która długo czatowałam i ta spodobała mi się najbardziej pośród wszystkich dostępnych w moim zasięgu, w tym momencie sieciówki nie dały rady.

PS. Chyba na dobre polubiłam błękity i inne odcienie niebieskiego :)








   Nails - Nailed It by Karolina





 (shoes - allegro, skirt - ahaishopping, sweater -  click, necklace - romwe, bag - click , ring - h&m)

32 komentarze:

  1. co tutaj eksponujesz?:P pazurki fajne ale całość nie zachwyca przez rozciągnięty swetr po babci :) pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweter po babci? hahah w takim razie babcia nosi niezłe swetry bo wygląda bombowo ;)
      oooo siema uczelnio ;D studiuje, nie wiem czy to dobrze, ze mnie widziałaś haha bo jeśli to było wczoraj to nie prezentowałam się najlepiej :D buziaki

      Usuń
  2. Wyglafasz pięknie ;) a torebka jest wprost genialna, zazdroszczę Ci jej :D błękit to zdecydowanie twój kolor :)
    Obserwujemy ? :)
    Pozdrawiam cieplutko Coralii i zapraszam rownież do siebie -> coralii.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zestaw :) Świetny sweterek i pazurki :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! ślicznie wyglądasz :) Piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny sweter, paznokcie i kolor szminki!!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter i torebka są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy, ładny sweter. Bardzo podoba mi się jego krój. W połączeniu z ciemnym dołem wychodzi na peirwszy plan, dzięki czemu nie widzimy przesytu. Dla mnie duże tak.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, piękna torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zwolenniczką tego typu stylizacji. Czarną spódnicę w szafie powinna mieć każda dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie tutaj... stylowo i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. klasyka z odrobiną luzu...bardzo fajnie:)

    www.stylishsideoflife.bloggspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci w niebieskim. Wzór na paznokciach wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka to mój faworyt - jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy w tych butach i takiej mini chodzisz na uczelnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie ;) Szpilki miałam w tej pojemnej torbie :)

      Usuń
    2. Ahaa, no bo się zdziwiłam troszkę:) Ładny zestawik tak w ogóle. Sweterek w pięknych kolorkach!

      Usuń
  15. Bardzo lubię tutaj wchodzić, ale ten zestaw nie przypadł mi do gustu jako zestaw na co dzień. Raczej na domówkę czy wyjście gdzieś do kina itp. Sweterek bardzo fajny, ale torby w sieciówkach widzę ładniejsze:P
    Czekam na następny zestawik na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest zestaw na co dzień, bo w zwykły dzień nie noszę szpilek :) Obecnie raczej botki. Ubrałabym się tak właśnie na jakieś wyjście :)

      Usuń
    2. Aha, to troszkę się uspokoiłam. Kiedy nowy pościk? Może jak nie masz czasu na stylizacje to dodasz jakieś wpisy jak robisz makijaż czy coś takiego ciekawego?

      Usuń
    3. Cierpię na brak fotografa, więc trudno powiedzieć :( Mój makijaż nie jest jakoś bardzo skomplikowany, nie znam się na tym :)

      Usuń
  16. Mieszkasz z chlopakiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to suuuer tak we dwójkę tylko :))) szczęścia!

      Usuń
  17. u kogo szyłaś sukienke na studniówke?

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz w niebieskim! A mogłabym wiedzieć na jakim osiedlu mieszkasz ? jesteś zadowolona ze swoich studiów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie wiem czy to ważne gdzie mieszkam, a jak trochę pogrzebiesz na insta to może się domyślisz ;) Na temat studiów długo by można rozmawiać. Na razie nie jest źle, ale i tak planuje się przenieś na podobny kierunek.

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.