Mam i ja - melonik

Dzień za dniem. Weekend za weekendem. Tydzień za tygodniem. Mijają tak szybko. Przez co zdjęcia musiały być zrobione późnym wieczorem. Zestaw taki codzienny. Ulubione połączenie na chłodne dni, czyli nierozpinana bluza lub sweterek plus koszula. Mały wystający kołnierzyk, a tak ciekawie wygląda. Na dole stare jeansy i czarne botki. Choć poszukiwania przyzwoitych, spełniających kilka wymogów botków na zimę nadal trwają i nie są łatwe. Nie zapominajmy o elemencie, która ma urozmaicić cały zestaw - kapelusz. Melonik marzył mi się od dawna. Trudno mi się teraz z nim rozstać, bo nadaje charakter każdej stylizacji. Coś czuję, że kapelusze stają się moim nowym uzależnieniem.





Love & Feather by Nailted It by Karolina. Zapraszam na fan page :)




(blouse - dunnes store(sh), shirt, jeans - bershka, hat - click, shoes - new look, bag - click)

38 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja torebka i buciki *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. melonik to dla mnie kłopotliwy kształt ale Tobie bardzo fajnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz znakomicie! Jeden z moich ulubionych zestawów u Ciebie. :) Prosto, bez żadnego przekombinowania, a zarazem w świetnym stylu. Super Olga, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka jest przecudowna <3 Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny outfit. :)

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. co miałaś pod swoją studniówkową sukienką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem pytania. Bieliznę?

      Usuń
    2. w sensie jaki biustonosz?

      Usuń
    3. Miseczki miałam wszyte w sukienkę ;)

      Usuń
  7. Elegancko i z klasą, bardzo pasuje Ci taki styl :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy blog ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokcie mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. jak sobie radzisz na studiach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wszystkie kolokwia zaliczone :)

      Usuń
  11. Podoba Ci się życie w Warszawie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! Lubię to miasto, daje wiele możliwości. Uwielbiam metro dzięki ,którym można się szybko przemieszczać. Codziennie się coś dzieje, można zawsze skoczyć coś zjeść w klimatycznych miejscach, iść do kina czy wyskoczyć podczas weekendu do normalnego klubu. Już chyba się przyzwyczaiłam do bycia tutaj :)

      Usuń
  12. świetnie wyglądasz, zazdroszczę figury <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo ładne włosy, jakiego szampono/odżywki używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Jeśli chodzi o szampon to używam Pantene aqua light + spray z tej samej linii, zamiennie z próbką szamponu fryzjerskiego Sebastian. Czasem jeszcze serum na końcówki i maska też od Pantene do włosów normalnych ;)

      Usuń
  14. Podoba mi się wszystko, zestaw, pazurki, blog ;) Obserwuję! Z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale paznokcie! cudowny klasyczny, lekko casualowy zestaw ;))
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w pazurkach !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Często komentuję stylizację także skomentuję też teraz;) Masz super firgurę i wyglądasz świetnie w takiej stylizacji! Moim zdaniem bez kapelusza byłoby lepiej(ale to tylko moje zdanie) :)) Oglądając zdjęcia zastanawiałam się, gdzie kupiłaś taką fajną bluzę i jak przeczytałam, że w sh to byłam w szoku, jest świetny!!!
    Zestaw bardzo mi się podoba i pasuje do Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. super, przepiękny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz i super paznokietki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście w tą pogodę ciężko zrobić dobrą sesję, sama o tym się przekonałam, gdyż od tygodnia nie mogę zrobić nowego posta :/ Kapelutek rzeczywiście dodaje "tego czegoś" całemu zestawowi- wisienka na torcie :) A torebka jest świetna, widać, że pakowna, z chęcią bym Ci ją skradła :) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zestaw! Oglądam sobie dziś kilkanaście blogów do porannej kawy i w końcu tak miłe zaskoczenie! Boska bluza, idealnie połączona z koszulą, boska torebka, całość bardzo dopracowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna torebka! świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale genialne paznokcie;D Ogólnie świetnie się ubierasz:) i piękna figura:)
    Zapraszam też na naszego bloga www.ddoubles.tk
    Obserwowani za obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem Twoje blogowanie juz sie powoli kończy , kiedy to nie dodajesz posta przynajmniej raz na tydzień.Owszem każdy ma obowiązki ale w takim razie po co to wszystko jeżeli teraz zawodzisz swoich czytelników...

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.