Double zip sweater

Witam Was jeszcze w tym roku! Dziś już ostatni, nowy sweter tego sezonu, bo obiecałam sobie więcej ich nie kupować i zbliżyć się zarazem do wiosny. Ja lubię własnie te jednokolorowe, ale z jakimś ciekawym elementem. W tym przypadku są to dwa zamki błyskawiczne i warkocze. Przez ograniczony bagaż mojej walizki do domu, zapomniałam o dole zestawu. Chciałam założyć coś innego, ale w starej szafie znalazłam tylko prostą czarną tubę. Może to i dobrze, nie przekombinowałam. Do tego dodatki - szal (alternatywa wiosenna również w kratę), kapelusz (w końcu mogę lepiej go pokazać), noworoczne paznokcie i botki, które znacie. Ja jestem zadowolona z tego efektu na szybko :)

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANI! A jutro zapraszam na podsumowanie roku 2013!












(shoes - new look, skirt, scarf - h&m, sweater -  click, hat - click)

9 komentarzy:

  1. Rewelacyjny look, piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co masz z ręcami?! straszne! wyglądają mega staro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze nie mowi się "ręcami" tylko "rękoma" ;) Właściwie to nie wiem, spiełam je trzymając w górze, a obróbka to dodatkowo uwypukliła ;) Na żywo wyglądają normalnie ;)

      Usuń
  3. świetny zestaw i dobrze Ci w czerwonym! śledzę Twój blog i powiem, że jak dla mnie to chyba najlepsza stylizacja:) może to za sprawą tej czerwieni ;))

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.