Sweet sweater

Kolor różowy? Początkowo kojarzony z lalką barbie i kobietami, które mają podobnie wiele w głowie. Jednak sieciówki i projektanci postanowili to zmienić. Po pierwsze kolor ten pojawił się w wydaniu fuksji (przykład). Po drugie utrzymał się w wydaniu pudrowym kolejny sezon. Co prawda głównie na kurtkach i płaszczach, których do tej pory nie wyobrażaliśmy sobie w tej kolorystyce. Ja chyba przewidziałam ten trend i dokładnie rok temu kupiłam ten sweter na wyjazd w góry. Obecnie również sprawdza się wspaniale i komponuje z cukierkowym naszyjnikiem. Resztę już znacie z poprzedniego posta. Buty, których szukałam chyba z dwa miesiące i w końcu znalazłam przypadkiem. Są praktycznie idealne. 1.Czarne. 2.Skórzane. 3.Ze złotymi elementami. Wszystko się zgadza, mam nadzieję, że posłużą mi jeszcze długi czas.

A z takich smaczków sesyjnych na pewno zapamiętam grupę chłopców na wycieczce, którzy najpierw kilka minut się przyglądali jak robimy zdjęcia, a potem wpadli na genialny pomysł rzucania mi pod nogi kilku drobnych monet...









 (sweater - reserved, necklace - h&m, pants - only, shoes - new look)

12 komentarzy:

  1. coraz to gorsze stylizacje , kiedyś bardziej interesowały mnie Twoje posty, przede wszystkim podobaly mi sie Twoje ubrania a teraz niestety nie ma szału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie. Ja juz sporadycznie zagladam. Wielka blogerka a ciuchy jak wiekszosc dziewczyn ktore w odroznieniu do Ciebie nie robia z tego "stylizacji".

      Usuń
  2. przepiękne zdjęcia! ja w tym roku nie mogłam się powstrzymać i kupiłam różowy szalik, czapkę i rękawiczki;) Sweterek boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia ładne i ogólnie ładnie wyglądasz, lubię Twój blog, ale z tym stwierdzeniem kto lubi róż i jak się kojarzy to przesadziłaś, bo chyba tylko Ty tak uważasz. Róż jest dla kobiet, jest dziewczęcy, słodki, a niektórzy mężczyźni to lubią, na przykład mój. A co do butów jeszcze to chyba nie są to na zime?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście kolor różowy tak się kojarzy. Zgadzam się jest też dziewczęcy, słodki (stąd tytuł) i chyba dlatego nie mam zbyt wiele rzeczy w tym kolorze. Preferuje inny styl :) Buty są jak najbardziej na zimę, skórzane nie przemiękną :)

      Usuń
    2. konkretna odpowiedź, dziękuję! jesteś sympatyczniejsza i inteligentniejsza niż inne bloggerki, dlatego mimo że Cię nie znam to Cię lubię ;)

      Usuń
  4. sweter i zdjęcia wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. taki sam zestaw był rok temu.słabo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj link, bo nie przypominam sobie :)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.