Winter time

Każdy post jaki mogę dla was przygotować, sprawia mi ogromną radość. Pozowanie i wymyślanie nowych miejsc na zdjęcia jest teraz o wiele prostsze. Choć w tłumie przechodnich bywa żenująco. Natłok obowiązków i brak doby nie jest moim sprzymierzeńcem. Niestety studia to nie liceum. Jednak nie chce was zamęczać moim życiem osobistym, nie jest to blog lifestyle. Traktuje go jako mój mały magazyn modowy, a każdy post jak artykuł.

Topowym, zimowy tematem jest z pewnością wybór płaszcza. Ja szukałam czarnego o pudełkowej formię, bo taki pasuje do mojej sylwetki. Nie skróci mi nóg i sprawdzi się w wielu stylizacjach. Jeśli twoja sylwetka jest podobna do mojej to polecam szukać takiego okrycia wierzchniego. Praktycznie wszystko udało się oprócz koloru. Dużym ułatwieniem były zakupy online w pull&bear, a na paczkę czekałam tylko 5 dni roboczych! Idealne wyjście, gdy w sklepie nie ma waszego rozmiaru. Ostatecznie wybrałam granat, który staje się drugą czernią. Na ramionach ma ciekawe przeszycia, które nadają mu wyrazu. Na uwagę zasługują również buty, ale to zostawię sobie na następny post, gdzie pokaże co miałam pod płaszczem. Szalik stał się już ulubieńcem tej zimy, a futrzasta torebka powróciła do łask. Własnie w takim zestawie najczęściej będziecie mogli zobaczyć mnie tej zimy.

Wszystkim, którzy nie czują świąt radzę przejść się wieczorem ulicą Nowy Świat. Jest pięknie!











( shoes - new look, pants - only, coat - pull&bear, scarf - front row shop, bag - house, gloves - nn)

19 komentarzy:

  1. Świetny zimowy look, szalik fajnie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci tej Warszawy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladasz, dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie !!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/patterns-of-different.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam ten szalik (bo mam taki sam), doskonale urozmaica każdy strój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega zestaw!!! totalnie w moim stylu :))) uwielbiam bikery i kraciaste szale :))) pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ile zapłaciłaś za kurtkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz! Bardzo mi się podoba zestaw i z niecierpliwością czekam aż pokażesz co masz pod nim :D A ciepły jest ten płasz chociaż? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Post powinien pojawić się jutro. Bez szału, ale na razie jest wystarczająco ciepły. Zobaczymy co będzie jak przyjdą większe mrozy :P

      Usuń
    2. na większe mrozy to się chyba nie nadaje:) ale na jesień super!

      Usuń
  9. A co studiuje Twój chłopak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpieczeństwo wewnętrzne ;)

      Usuń
    2. dziękuję!

      Usuń
  10. Cena płaszcza to 399 pln.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie pytanie, a mianowicie czy możesz polecić jakąś dobrą krawcową jeśli chodzi o uszycie sukienki na studniówkę i jaka to byłaby cena? będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyną krawcową jaką znam to moja była sąsiadka, ale ona obecnie nie ma czasu. Nie jesteś pierwszą osobą, która mnie o to pyta, a mój studniówkowy post znów cieszy się popularnością :D

      Usuń
  12. Elegancko i bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.