Fashion = Passion

Kocham, uwielbiam i celebruje wszystkie rozkloszowane spódniczki. W sklepach już przestałam patrzeć na te płaskie i obcisłe. Tym razem w mocnym kolorze (w internecie znalazłam, że ten kolor najbardziej odpowiada błękicie Thenarda) z piankowego materiału. Połączyłam ją z dwustronną koszulką ze sklepu sinsay. Byłam tam drugi raz przy okazji wypadu do Łodzi, wg nie spodziewałam się, że coś kupię, a tu nagle t-shirt z przewrotnym napisem za 15pln. Biorę! Pogoda zmusiła mnie do zdjęć w domu, choć chciałam Wam pokazać zestaw z butami w całej okazałość, tak jak chodzę często ubrana. No cóż... dodatkowo złoto, złoto, złoto i zestaw gotowy :))






(t-shirt - sinsay, skirt - click, necklace - romwe, bracelets - nn)

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajny dziewczecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylizacja! Piękna koszulka i kolorek spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkloszowane spódniczki są najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra połączenie. Koszulka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja ostatnio wyhaczyłam taka spódniczke w tailywail na wyprzedarzy za 40 zl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiedz jak robisz te śliczne loczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "wg" oznacza "według", a nie " w ogóle". Takich błędów nie popełnia się na blogu, jesli chcesz, żeby wyglądał na profesjonalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia czemu tak napisałam. Pisałam ten post któreś nocy, a potem kopiuj, wklej i nie zauważyłam :( Dzięki za poprawienie :)

      Usuń
  8. Jeszcze jako studentka edukacji medialnej i dziennikarstwa piszesz "wg" jako "w ogóle". Tragedia i brak słów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakimś cudem te studia nauczą mnie czytać tekst i poprawiać błędy :)

      Usuń
  9. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Często widujesz jakieś sławne osoby w Warszawie ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas się zdarza ;) Najczęściej jak jestem w centrum.

      Usuń
  11. spódniczka.. cudna
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz slicznie ! geniana bluzka !

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna spódniczka! :> z tą bluzeczką wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ciuchy z choies <3 Rewelacyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam takie spódniczki! Twoja jest cudna i ma świetny kolor :)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz w takim zestawie i w ogóle ładnie z buźki, nie wiem czy to kwestia włosów czy makijażu, ale lepiej niż zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  17. dobre połączenie :)

    http://karo-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja zakochałam się w spódniczce !

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana doskonale Cię rozumiem, bo sama uwielbiam rozkloszowane spódniczki i mam ich w swojej szafie kilka sztuk, więc Twoje piankowa i to w moim ulubionym kolorze, tym bardziej musiała podbić moje serducho :) Jest czadowa! :) Super ją zestawiłaś, koszulki za 15 zł tylko pozazdrościć, na prawdę świetny łup Ci się trafił :) Przejrzałam poprzednie posty, masz rewelacyjne wyczucie stylu, myślę, że będę wpadać tu częściej, z miłą chęcią obserwuję :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny naszyjnik! Wszędzie go szukam

    OdpowiedzUsuń
  21. Biały T-shirt to mój najlepszy przyjaciel z szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten T-shirt jest świetny! (:

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.