Jeans skirt

Lubię mieć wszystko zaplanowane, a nie lubię gdy coś nie idzie po mojej myśli. Zestaw był gotowy od dawna, za to pogoda nie dopisała. Ta złośnica zima uniemożliwiła mi nawet zdjęcie z siebie płaszcza czy rękawiczek na kilka minut do zdjęć. Jednak mam nadzieję, że taki fragment Wam wystarczy, w końcu bluzę już znacie z tego (link) posta. Spódniczka to nowość, często zerkałam w sklepach na jeansowe spódniczki jednak cena odstraszała. Zaryzykowałam się zamówić ją przez internet i na szczęście tym razem trafiłam wysoko... w dziewiątkę. Połączenie jest niestandardowe, bo nie chciałam pokazywać Wam tu zestawu typu basic. Dodatkowo melonik, złota biżuteria, skórzane botki i uśmiech na twarzy :)











( hat - choies, blouse - top shop(sh), skirt - click, shoes - new look, ring - h&m)

23 komentarze:

  1. Jeansowe spodniczki sa super!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się te spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dbasz o włosy? mogłabyś napisać jakiego szamponu, odżywki używasz? Bardzo mi się podobają <3
    prostujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam już dłuższy czas szamponu Pantene aqua light + taka sama odżywka w spray'u. Czasem maska i serum na końcówki też Pantene tylko seria do włosów normalnych :) Tak, prostuje włosy :)

      Usuń
  4. gdzie ten uśmiech?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu nie wstawiłam zdjęcia, na którym się najbardziej uśmiecham :P Ale tutaj też jestem zadowolona - http://3.bp.blogspot.com/-8uKa32S3fSE/UtsR8hv8LqI/AAAAAAAAE70/RIWix5yKkFY/s1600/IMG_9808.JPG

      Usuń
  5. Coraz gorsze zestawy

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zdecydowanie nie podoba mi się ta spódnica...

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahahah,nie akceptujesz negatywnych komentarzy - żałosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akceptuje ;) Przykład masz wyżej.

      Usuń
  9. cudna spódniczka .
    ja też lubię gdy wszystko idzie po mojej myśli i wszystko mieć za planowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W mojej spódniczce w tym stylu rozkochałam się od pierwszego wejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe połączenie, bardzo podoba mi się Twoja bluzka:)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś cudowna<3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się, że ich nie zdjęłaś ;)
    Cudownie wyglądasz, bardzo ładny blog będę go często odwiedzać. Obserwuję bez wyrzutów serca ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.