My black sets

Mam dla Was dziś kilka propozycji zestawów. We wszystkich przeważa czerń, bo chciałam wam pokazać, że ten kolor wcale nie jest nudny lub tak jak twierdzi mój wykładowca, nie jest to kolor strachu, nieszczęścia czy wrogości. Dla mnie jest to zawsze najmodniejszy kolor! Ubrania pochodzą z różnych sklepów, głównie zagranicznych i internetowych. Pewnie wiele z Was boi się zamawiać z takich sklepów, ale sama sprawdziłam, że jest to łatwe i przyjemne.

Mały poradnik:
1. Warto wybierać te, którym zdjęcie zrobiono na wieszaku, nie na azjatyckiej modelce! Szukać prawdziwych zdjęć innych klientów lub blogerek.
2. Zawsze trzeba się zmierzyć i sprawdzić wymiary na stronie. Europejska S-ka czy inne rozmiary nie są adekwatne. Często zamiast sukienki, możemy dostać krótką tunikę.
3. Ja najbardziej obawiałam się płatności, ale teraz już wiem, że wystarczy mieć kartę płatniczą Visa lub Mastercard. Sprawdzamy kurs waluty, przeliczamy i wpisujemy dane z karty. Sklepy czy bank, w których zamawiałam nigdy pobierał prowizji.
4. 100% paczek do mnie dotarło, żadna nie zaginęła w akcji, gdyż są wysyłane priorytetem. Mimo to, że wybieram najtańszą, często bezpłatną, wysyłkę. Bez obaw!

Jak widzicie wszystko jest proste, jeśli macie jakieś wątpliwości to piszcie w komentarzach :) Jeśli Ci się coś spodoba wystarczy kliknąć pod zdjęciem na wybrany 'click'

Shirt - click, bag - click , skirt1 - click , skirt2 - click, shoes - click

blouse - click, shoes - click, bag - click, skirt - click, shirt - click, bracelet - clik

dress - click, sweater - click, bag - click

Większość rzeczy pochodzi ze sklepów - Persunmall.com , Handpicklook.com, Aupie.com. Welcome!

14 komentarzy:

  1. Genialne zestawy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak jest w persunmall z przesyłką ?jest darmowa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś była darmowa, potem za 2$, teraz chyba za 10$, ale powyzej 65$ była ostatnio darmowa jak zamawiałam ;)

      Usuń
  4. co studiujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie dobrane zestawy ;)
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 zestaw świetny :)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódnica z pierwszego zestawu i sukienka z ostatniego - rewelka.
    Co do zamawiania z taakich stron to mimo wszystko nie jestem za, te płacenie z karty do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  8. czerń - mi sie kojarzy z żałobą.. ale jak w tym kolorze jeden element i reszta dobrana - uwielbiam.
    co do zakupów on-line nie przekona mnie nikt i nic.. ;d
    MUSZĘ przymierzyć i zobaczyć jak wyglądam i jak się czuję w danym ciuszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj nosiłabym wszystko! piękne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.