Podsumowanie roku 2013!

Live slow. Wczoraj natrafiając na ten napis na jednym z blogów poczułam, że tak własnie powinno się żyć. Niestety nie jest to takie łatwe. Własnie mija kolejny rok mojego blogowania, razem będą to już ponad 2 lata. Czas na podsumowanie. Przedstawiam Wam stylizacje pokazane w roku 2013. Przyznam bez bicia, że niektórych z nich już bym nie założyła, a inne noszę nadal. Mój styl i trendy cały czas się zmieniają. Może i o to własnie w tym wszystkim chodzi. Kiedyś jedna z moich koleżanek powiedziała, że od czasu "Maxi dress" w czerwcu coś zmieniło się na lepsze w blogu. A Waszym zdaniem, który zestaw był najlepszy?
Macie swojego ulubieńca? Typujcie i dajcie znać w komentarzach.










 


14 komentarzy:

  1. 26 29 40 49 uwielbiam! Zmieniło się i to zdecydowanie na lepsze :) Dziękuję za poprawienie. Nigdy nie zagłębiałam się w znaczenie słowa vintage, Ty mnie do tego skłoniłaś ;)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz genialny styl, bardzo mi się podobają twoje zestawy ;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tutaj pierwszy raz, ale powiem od razu, masz niesamowity styl, z pewnością będę tu wchodziła częściej! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous!

    PS. We've a $75 Shoe Giveaway on our blog! Check it out!

    ox from NYC!
    Erica

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się wydają super stylizacje!
    te drugie zdjęcie to studniówka? :) piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, to studniówka!

      Usuń
  6. 19 mi się podoba bez głupich udziwnień, ładnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem za 6 - uwielbiam te rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wrażenie, że Twoje stylizacje stają się coraz bardziej kobiece i przemyślane. Widać w nich bardziej prawdziwy styl, niż podążanie za trendami.

    OdpowiedzUsuń
  9. ehhh.. jak dla mnie nie da sie ocenić, ze względu na różne pory roku jakie widać.. każda jest fajna do aktulanej sytuacji pogodowej..
    Ale jak już mam wybierać - pomarańczowa sukienka ♥ bez udziwnień, lekko, dziewczęco.. ;) mój styl.. ;D

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.