Kwiaty zimą

Na początek muszę się pochwalić, że przede mną jeszcze tylko jeden egzamin ustny i sesja będzie zaliczona w pierwszych terminach. A świat znów będzie piękny i spokojny.
Dziś mogłam sobie pozwolić na zdjęcia i wybrałam się w końcu do parku przy ulicy Rozbrat. Mimo to, że mamy zimę ja zakładam sukienkę w kwiaty i czekam na następną porę roku. Co prawda ma ona ciekawy tył, ale musiałam zakryć go moją idealną ramoneska, by nie zmarznąć. Do tego klasyczne szpilki, bez których nie wyobrażam sobie swojej szafy. Torba spotkała się ostatnio z dużą aprobatą, zarówno z mojej jak i waszej strony (ostatni post), dlatego właśnie ciągle ją ostatnio noszę. Jest perfekcyjna! Choć i tak w głębi duszy będę wzdychać do prawdziwej Celine (link). Dla podkreślenia zestawu dobrałam kapelusz.














(dress - here,  jacket - romwe (old), bag and case - here, bracelet - mohito, hat - frontrowshop.com)

22 komentarze:

  1. jak już przy ocenach egzaminach i ocenach jesteśmy - całość na 4 -nie przekonało mnie połączenie tej ramoneski z delikatną sukienką ;)
    a jak juz tutaj ejstem chcialam prosić Cię o małą radę: nie wiesz gdzi znajdę bluzę cos na wzór tej z linka? koniecznie te kolorki (morelowa bluza+ białe napisy)

    http://szafa.pl/c16256800-boston.html?i=1
    http://sprzedajemy.pl/morelowa-bluza-ml,5532677

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie sukienka nie jest delikatna ;) Ale szanuję.
      Jeśli chodzi o bluzę to sprawdziłam kilka sklepów i sama jestem zdziwiona, że nigdzie nie ma nic podobnego. Jak coś znajdę to napiszę :)

      Usuń
    2. no właśnie też byłam w mocnym szoku, że nic w tym stylu nie udało się znaleźć ani w sieciówkach ani wogóle nigdzie. Jakbyś jednak przypadkiem an coś wpadła - będę wdzięczna jak zostawisz link albo adres sklepu.

      Usuń
  2. Piękne, bardzo klimatyczne zdjęcia. Ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz telefon ?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, cudowne włosy i bardzo inspirująca stylizacja, tak trzymać <3 Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukienka! Całość zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wszystko zestawiłaś! I ja również czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna całość i rewelacyjne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana tą sukieneczkę to masz świetną, zima widząc te kwiaty na pewno już odpuści miejsca, wiośnie :) Kapelusz dodaje szyku i niebanalnego charakteru :) Wyglądasz zjawiskowo :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napatrzyłam się na Ciebie i nabrałam wielkiej ochoty na sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, wspaniała, rewelacyjna blogerka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. this outfit is amazing!

    xo brie
    www.sophistifunkblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja ! szczegolnie kurtka...
    pozdrawiam!
    http://style-an.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sesja jest świetna, bardzo dobre tło i świetna sukienka! Bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.