Otwarcie sklepu PresKA

Wiele razy dostawałam pytania w sprawie ubrań firmy PresKA. Czy ubrania są dobrej jakości? Czy rozmiarówka jest odpowiednia? W końcu czy można gdzieś przymierzyć ciuszki ze sklepu internetowego? Teraz mogę odpowiedzieć na te wszystkie pytania: TAK i sami możecie to sprawdzić! Właśnie powstał stacjonarny sklep w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. B.Głowackiego 1/3, czyli w moim rodzinnym mieście. Miałam okazję go odwiedzić w dniu otwarcia. Muszę przyznać, że wystrój wnętrza strasznie przypadł mi do gustu. Czułam się jak we własnej garderobie. Przymierzyłam kilka rzeczy i zdecydować się nie mogłam. Jak wiecie mam już kilka ciuszków z metką PresKA i przyznaję, że jakość materiałów jest ich mocną stroną. A to, że wszystko jest piękne i zgodne z trendami, pokażą Wam zdjęcia. Na co ja się w końcu zdecydowałam będziecie mogli zobaczyć niedługo ze względu na pastelowe kolorki, które nie współgrają z obecną pogodą.
A Wam jak się podoba sklep? Macie swoje ubraniowe faworyty? Na co zbieracie pieniążki?

Jeśli jednak nie macie możliwości dojazdu to zapraszam na www.preska24.pl.














21 komentarzy:

  1. ale ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się blog, będę tu zaglądać częściej więc dodaję do obserwowanych. Liczę na rewanż :>
    justnowiampurple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przyciągnęły mnie pastelowe bluzeczki z 11 zdjęcia. ;)
    drogie są? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich cena to 49,99 - http://preska24.pl/home/zakupy/kobieta/bluzki/szyfonowy-top-detail :)

      Usuń
  4. Aż chyba przejdę się zobaczyć ten sklep :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakość materiałów jest ich mocna strona ? Dziewczyno czemu ty tak kłamiesz..ludzie czytają tego bloga i tak Ci wierzą..a ty walisz ścieme ! Preska ma na maxa c*ujowe materiały po 2 praniach to sa szmaty :) Ale jak dostaje sie darmowe ciuchy to i mozna zrobic post o tym i trochę w dupke podchodzić właścicielom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś mało wiarygodna to co piszesz...

      Usuń
    2. Napisałam tak, bo tak uważam i każde słowo przemyślałam. Mam od Preski trzy spódniczki, koszule, dwie bluzki, bluzę i baskinkę (nie każdą dostałam), prałam te rzeczy wiele razy i nic się z nimi nie stało! Specjalnie nawet sprawdziłam skład nowego t-shirt'u i jest to aż 95% bawełny co rzadko się zdarza. Nie wiem z jakimi ubraniami Ty miałaś do czynienia, ale trzeba było je reklamować :)

      Usuń
  6. ty dziewczyno chyba nie wiesz do czego służy pralka, jestem ich fanka już od ponad 2 lat i nigdy nic mi się z ich ciuchami nie stało! Trzymam za nich kciuki i oby to nie był ostatni ich sklep. Poza tym oni chińszczyzny nie ściągają...tylko szyją sami!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Owszem szyja sami ,ale z chińskich materiałów haha :) pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jesteś źle doinformowana!

      Usuń
  8. ładne rzeczy mają :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się, że to bardzo fajny sklep :) Muszę się zainteresować

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrze! :)
    PresKA znam i uwielbiam odkąd stawiali pierwsze kroki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny blog, świetnie piszesz no i cudowne zdjęcie w lustrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie odwiedzam stronę internetową sklepu ♥ a ty ślicznie wyglądasz ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko ładnie pieknie, ale Ty jesteś fatalnie ubrana , dobrze , że coś nowego kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczy wyglądają na niezłe, może warto się zainteresować tym sklepem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba właśnie zobaczyłam sukienkę moich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe wydarzenie i fajny sklep:) ładnie wyglądałaś. Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.