Cztery kolory

Słoneczna pogoda potrafi naładować tak pozytywną energią, że nawet poranne ubranie staje się przyjemniejsze. Ten dzisiejszy zestaw powstał już jakiś czas temu w mojej głowie, zmieniłam tylko buty. Podstawą była bluzka z eko skóry w modnym znów pudrowym kolorze. Do niej granatowe spodnie, aby nie przytłaczać wiosennego zestawu prostą czernią. Torebka, którą dobrałam już jakiś czas leży w mojej szafie. W końcu mam ją okazję pokazać. Mała, ale strasznie pojemna (miałam w środku sweterek i inne babskie niezbędniki) z fajnym łańcuchem. Do tego usta w podobnym kolorze. Muszę przyznać, że pomalowane usta stały się nieodzownym elementem mojego makijażu.

Zapraszam do Ogrodu Saskiego :)














(blouse - PresKA, pants - bershka, shoes - converse, bag - mohito, bracelets - nn)

16 komentarzy:

  1. bluzeczka pięknie komponuje się z torebeczką

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prosto,klasycznie bez zbędnych piór jak u innych blogerek! jestem na TAK :)
    pozdrawiam

    (Zapraszam na mojego bloga, którego muszę prowadzić na zaliczenie przedmiotu: język mediów elektronicznych z góry dzięki!)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. i w takim zestawie jest Tobie najlepiej , więc oczekuję więcej takich postów :p

    ps Twoje miny też uległy zmianie , oczywiście korzystnie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! bardzo mi przypadła do gustu Twoja koszulka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdradzisz skąd spodnie? poluje na coś tego rodzaju.. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpis znajduje się pod zdjęciami :) Spodnie - bershka, ale poprzednia kolekcja.

      Usuń
  7. perfekcyjne fotografie :) śliczna jesteś;)
    ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wygodnie, na luzie, ale dalej elegancko i z klasą.. Uwielbiam połączenia w tym stylu, Twoje jest naprawde mega !!!
    a spodnie - mistrozstwo świata ;) zdradzisz gdzie takie cudo można dostać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pants tłumaczenie na polski spodnie ;/ jak byk jest napisane na dole posta gdzie co zakupione

      Usuń
  9. fajny zestaw, taki na luzie, a jednak bardzo kobiecy :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Pastelowa bluzeczka jest wspaniała, w życiu nie wpadłabym na połączenie pasteli z bordo, a tuj proszę wszystko hula i gra :) Swoją drogą to aż grzechem byłoby, aby wciąż leżała w szafie, bo świetna jest, ten łańcuszek dodaje jej niebanalnego charakteru :) Gorąco Cię pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie Ci w różu :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.