PLAY BLACK

Teraz zmiana o 180 stopni. Po eleganckich stylizacjach przyszedł czas na trochę rock'owo-sportową. Mój fotograf stwierdził nawet, że brakuje mi tutaj tylko gwizdka. Jednak co ja poradzę na to, że projektanci inspirują się już nawet sędziami. Te drobne, pionowe paski widnieją już chyba na wszystkich elementach garderoby. U mnie tym razem w postaci bluzki z wyprzedaży, która posiada jakże znaczący napis "PLAY" (trochę w stylu MISBHV czy LH). Początkowo miały tu wystąpić jeans'owe spodenki, ale te skórzane dotarły do mnie na czas. Są ciut za małe, przez co nie czuje się w nich komfortowo, więc jeśli któraś z Was ma troszkę mniejszą dupkę to proszę pisać do mnie na e-mail.
Już długo marzyło mi się takie połączenie z ciężkimi butami, lecz teraz wiem, że to nie do końca mój styl.











http://www.choies.com/product/leather-look-shorts-in-black_p21539?cid=1519margaret
CLICK ON PHOTO


SPRZEDAM - LINK DO SZORTÓW


"Geek" Print Grey T-shirt you have never seen before!
Sold at the price of $9.99, original price is $26.99,up to 63%off.
Only 300 units are in stock . Hurry up!
140 pieces for size S, 

80 pieces for size M, 
80 pieces for size L, 
Only at 1:00am GMT April 10th, only 24 hours!

Worldwide free shipping, shipped in 24 hours.

12 komentarzy:

  1. W takim wydaniu też Cię kupuję :) Wyglądasz świetnie, a te skórzane spodenki są szałowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, świetne szorty, słodka bransoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasują do Ciebie takie stylizacje;) bardzo ładne te spodenki

    OdpowiedzUsuń
  4. super look

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz jak marmuzela, ta fryzura tak nie pasuje do twojej buzi, czy ty masz w domu lusterko ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka trochę mi tutaj nie pasuje. Jednak całość bardzo na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem na nie, lubię Twój styl, ale ten zestaw zupełnie do mnie nie przemawia, nic mi się w tym połączeniu nie podoba... I nie chodzi o to, że w ostrzejszym wydaniu źle wyglądasz, spróbowałabym jeszcze raz stworzyć coś innego, w sumie zupełnie innego, może tym razem by się udało

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny set! moja ukochana czerń <3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.