Bieliźniana sukienka

Taki dzień to była prawdziwa przyjemność mimo pochmurnej pogody i porannej pobudki. W niedziele przyjechała do mnie Karolina, której pomogłam w realizacji sesji zdjęciowej jako stylistka. Efekty wkrótce na blogu.
Na ten dzień wybrałam sukienkę w stylu domu mody Louis Vuitton z kolekcji na sezon jesień/zima 2013. Według mojego chłopaka wygląda prawie jak koszula nocna. Muszę przyznać, że myślałam podobnie po obejrzeniu tego pokazu. Jednak taka łagodna wersja mnie przekonała. Aby uniknąć tych skojarzeń obowiązkowo dobrałam szpilki i elegancki płaszcz. Z racji tego, że musiałam zabrać wiele rzeczy, po raz kolejny wybrałam trapezową torebkę. Romantyczne loczki zniknęły, dzięki wilgotnemu powietrzu i tak powstał mój look.










(coat, dress - here, shoes - allegro, sunglasses - foymall, bag - here)

11 komentarzy:

  1. ale śliczna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta sukienka jest przecudna !

    OdpowiedzUsuń
  3. jak cudownie! :) wstawiaj zdjęcia większe, będzie się jeszcze lepiej oglądać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już podmieniłam fotki :) Wcześniej posta pisałam nie na swoim laptopie i dlatego :)

      Usuń
  4. bardzo fajny zestaw, super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest przepiękna i bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.