Ripped jeans

Dziś chciałabym przestawić Wam moje rozdarciuchy, a raczej rozdarspodnie! Od dawna mi się takie podobały, ale nigdzie nie widziałam jakiś fajnych i wartych swojej ceny. Dlatego wykorzystałam kupon do moodo, który wygrałam w wiosennym konkursie. DIY nigdy nie było moją mocną stroną, ale lubię eksperymentować. Obejrzałam kilka tutoriali i nożyczki poszły w ruch. Mój tata stwierdził oczywiście, że niszczę nowe spodnie. Efekty mamy poniżej, wyszło nieźle. Jednak ja już wiem, że z prawej nogawki niedługo obetnę wszystkie nitki i zostanie tylko jedna, wygodna dziura!
Do tego falująca na wietrze bluzka, nowy naszyjnik i wszechobecne slip on'y :)













27 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz, zmieniłabym tylko buty ;) Spodnie masz świetne!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się buciki bardzo podobają i nic bym nie zmieniała:) ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie bardzo fajne :)
    całości prezentuje się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie i zdjęcia są wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko fajnie, ale albo mi sie zdaje, albo podwinięte spodnie + takie buty skracają Ci nogi.. ja osobiście wybrałabym niebieskie, dobrane do dodatków lub po prostu cieliste balerinki.. ;D
    ale oprócz butów - idealnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. <3333 great look !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  8. rozdraspodnie hahahaha sama to wymyslilas?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look ale buty i tak wygrywają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz:)


    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie z dziurami uwielbiam, tak samo jak slip ony :) Świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ostatnio bawiłam się w szarpanie, tyle że na szortach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się, chociaż lubię trochę inny typ dziur haha
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia i cała stylizacja okej, tylko buty bym zmieniła, ale kwestia gustu:) więcej takich jasnych postów:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie stylizacje wręcz uwielbiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja to jestem zakochana w butach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny strój . Buty są świetne :)

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem tu pierwszy raz, ale muszę przyznać, że wiele z Twoich stylizacji przykuwa uwagę! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile masz wzrostu
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.