Graffiti dress

Motyw graficzny tradycyjnie najpierw opanował wybiegi projektantów, potem sieciówki (głównie Zarkę). Trzeba przyznać, że nie jest to jakiś najnowszy trend i często do nas powraca. Jednak jest to pierwsza taka rzecz u mnie. Nie mogłam doczekać się tej sukienki bo od razu wiedziałam z tym ją połączę. Wiadomo najłatwiej byłoby dobrać czarne szpilki, ale taka ilość kolorów kusi do ich wykorzystania. Tym bardziej kiedy pod ręką masz dzisiejsze butki. Dla mnie połączenie idealne. A Wy co sądzicie?

Jedynym minusem są wykończenia sukienki, które trzeba odrobić jeszcze na maszynie i skrócić (tutaj podwinięte) szerokie rękawy. Aaa dziś na wyprzedażach w Zarze widziałam identyczną!











( dress - here, shoes - zara, sunglasses - foymall)

15 komentarzy:

  1. baaaardzo ładny kolor pomadki.. mega... ! cały zestaw bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że jednak nie poszłaś na łatwiznę z czarnymi szpilkami i założyłaś te, bo wspaniale te kolorki wszystkie razem wyglądają :) A sukieneczka rzeczywiście jest świetna, ma niesamowity i mega oryginalny pritn :) Fantastycznie kochana wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwaazam ze wybralas idealny kolor butow! oryginalny, intensywny i bardzo trendy


    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :) Brakuje mi tylko torebki a tak to mega ślicznie:)
    ON

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w tej sukience! Buty dodają pazurka, świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty fajnie podkręcają całość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful dress, I like this blue shoes.
    http://www.wecocktaildress.com/mother-of-the-bride-dresses-c-5.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog <3
    Jestem u ciebie po raz pierwszy i wrócę napewno ! :*
    Zapraszam do mnie :)
    Moze obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz fantastycznie z zgrabnie w tej sukience!! rekawy tak podwiniete wygladaja zdecydowanie lepiej !

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.