I see you!

Wzory nie są łatwe. Ciężko dobrać do nich dodatki. Dlatego ja stawiam na minimalizm - albo jedno albo drugie. Do tego krój mojej sukienki nie będzie pasował do każdej sylwetki. Trudna sprawa, ale rozwiązałam ją przez czarne szpileczki i kilka bransoletek. Dziś było zimno, miałam ze sobą płaszcz, ale w letnie dni sukienka sprawdziła się również z trampkami. Uwielbiam taka uniwersalność i gdy ubrania "robią" cały look.
Dodatkowo jedno jest pewne (i sprawdzone) na imprezie wiele oczu będzie zwrócone prosto na Was.










( dress - romwe, shoes - allegro, coat - choies, bracelets - nn)

1.400+ hottest items, just $9.99 each
2.13rd June to 16th 
3.Free shipping, shipped in 24h

Go: http://www.romwe.com/flashsale/activeleft?active_id=551

7 komentarzy:

  1. w takiej sukience nie mozna niczego przeoczyć :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tą sukienkę już na kilku dziewczynach i jakoś ciągle nie mogę się do niej przekonać. Nie przemawia do mnie golf, ani długość, w której raczej trudno czuć się swobodnie. Na pewno natomiast przyciąga wzrok, a sam nadruk jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie golf nie jest za fajny, ale do tego kroju pasuje :) A długość mi nie przeszkadza, gdy mam płaskie buty :)

      Usuń
  3. dziękuję! :**

    tak patrzę na twoje włosy, a to na instagramie, a to na blogu... i napatrzeć się nie mogę ;) piękne są!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.