Adidas on top

Marka Adidas nieprzerwanie podbija rynek odzieżowy. Nie wiem czy wiecie, ale nazwa firmy pochodzi od zdrobnienia imienia (Adi) oraz trzech pierwszych liter nazwiska (Das) założyciela Adolfa Dasslera. Pamiętam jak marzyłam o swoich pierwszych markowych butach, kupionych dopiero, gdy stopa przestała mi rosnąć. Teraz po raz drugi pokazuje Wam butki Adidasy Basket Profi Up, ale w letniej odsłonie. 
Kolor czerwony nie jest moim ulubiony, dlatego przełamuje nim biało-czarne stylizacje. Nietypowym i nowym elementem są koronkowe szorty, ponownie w stylu bieliźnianym (jaki już widzieliście na moim blogu w postaci sukienki). Czarne, nieco romantyczne jak dla mnie ciekawie sprawdziły się w tym snapback'owym zestawie i mimo wszystko jest dziewczęco. Jak lubię!
Miała być jeszcze torebka Adasia, ale zapomniałam jej zabrać. 













(snapback - misbhv, shorts - HERE, t-shirt - stradivarius, sunglasses - biedronka, shoes - adidas)

22 komentarze:

  1. świetna stylizacja :)
    spodenki są rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  2. a mogę wiedzieć co masz na ustach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomadka Maxfactor "Ruby Tuesday" nr 715 :) Polecam!

      Usuń
  3. nowy asfalt w Tomaszowie, dupeczki już macie gdzie robić zdjęcia, nie wiem jak byś się starała, to odkąd jesteś w tej Warszawie i poznałaś wielki świat, to za każdym razem wyglądasz jak przebrana w tanie ciuchy... zaskocz mnie i ubierz się choć raz dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tomaszowie nie ma gdzie robić zdjęć i tam było blisko :) Warszawa? Wielki świat? Proszę Cię. Ubieram się w takie ubrania na jakie chce i na jakie mnie stać :)

      Usuń
  4. WOW, wyglądasz cudnie Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sądzę, że ubierasz się jak każda dziewczyna, nie robisz takiego szału jak inne dziewczyny które prowadzą blok o modzie, zgadzam się z anonimem wyżej , że powinnaś w koncu czymś zaskoczyć

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog ;) OBSERWUJĘ ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Łatwo hejotować jako anonim ;D . Asfalt jak asfalt za to kolor oksów i adasie spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne połączenie, i świetnie pasuje Ci czerwona szminka :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodenki! Super wyglądasz w tej stylizacji ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wstydzisz się chodzić w butach na obcasie ? bo jednak nie jesteś najmniejsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie wstydzę, najwyżej niscy faceci mają przy mnie kompleks. A w te koturny nie są wysokie :)

      Usuń
  11. strasznie podoba mi się twój styl. Okulary przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne szorty, całość bardzo fajna.

    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  13. I usually don't like too much basketball heels but yours are really great !

    Xxx,
    Anna N.

    OdpowiedzUsuń
  14. jakim aparatem robisz zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie nikon d40 + obiektyw 50mm :)

      Usuń
  15. Świetne buty i super kolor.Sama przeważnie noszę stonowane kolory jeżeli chodzi o obuwie ale w tym sezonie postanowiłam troszkę to zmenić i zakupiłam adidasy w kolorze ciemny róż.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.