Faktycznie Wroclove!

Jadąc do Wrocławia na weekend nie zamierzałam robić tej krótkiej relacji. Jednak to miasto tak bardzo mnie zauroczyło i zrobiłam tyle pięknych zdjęć, że muszę Wam je pokazać. Ciekawskich uprzedzam, prywaty imprezowej nie będę opisywać.
Sama podróż do Wrocławia pks-em była długa, a tego dnia dodatkowo żar lał się z nieba. Mimo to już pierwsze widoki przez tramwajową szybę przyciągały moją uwagę. Niezwykłe, stare kamieniczki, te wszechobecne mosty i nawet odnowiony dworzec wyglądały po prostu pięknie. Zazdroszczę mieszkańcom tego miasta! Warszawa ma zupełnie inny klimat.







Pierwszego dnia wybraliśmy się na stadion oraz gokarty, które sprawiły nam ogromną frajdę. Plecy miałam poobijane, ale byłam najszybszą dziewczyną na torze! Mega emocje! Później kręciliśmy się trochę po mieście i żałuję, że nie zabrałam wtedy ze sobą aparatu.





Dlatego wszystkie fotki pochodzą z soboty. Kiedy to wybraliśmy się do ogrodu japońskiego i na fontanny przy Hali Stulecia. Mały skwer, ale urokliwy co możecie zobaczyć poniżej. Chętnie porobiłabym tam zdjęcia na bloga. Trochę chillowaliśmy, a potem wybraliśmy się na włoską pizzę z pieca na Szewskiej. Wrocławiu jeszcze do Ciebie wrócę.













10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Jeszcze nie byłam w tym mieście, ale zamierzam się wybrać :)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocław <3 ! super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycja taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie byłam we Wrocławiu, muszę się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. weronika jest z kuba?czemu nie bylo edy? kopnelyscie ja w dupe tak jak ole adamus i pamele ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photos

    www.highheelsandtutus.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous shots:)


    http://www.danadimitras.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja:) super kiecka:) przejrzałam inne posty i jestem pod wrażeniem :) na pewno będę wpadać częściej :) dziękuje za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Weeeronikaaa :D Wera<3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.