Skrzydlaty t-shirt

Kiedy upał wali do nas drzwiami i oknami najchętniej nie zakładalibyśmy na siebie nic. Jednak gdy ta możliwość odpada można postawić na przewiewne ubrania lub te z odkrytymi plecami. U mnie dziś ta druga opcja, czyli t-shirt z dziurami w kształcie skrzydeł. Aniołem nie jestem, ale chętnie zakładam go do jeansowych spodenek. Mimo, że kupione w poprzednie lato to wciąż modne. W sumie taki t-shirt można by zrobić samemu, ktoś się skusi? Chętnie zobaczę efekty :)

Ps. Aż tak blada jak na zdjęciach nie jestem ;)










(t-shirt - dressve, shorts - choies, shoes - h&m)


10 komentarzy:

  1. Świetny letni zestaw :)
    Bardzo ciekawy T-Shirt :)
    Pozdrawiam serdecznie :D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  2. nic dodać nic ująć cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. taaaaka ładna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, że ten t-shirt jets to taka prowokacja hehe ;) fantastyczny jets :)
    A szorty uwielbiam, fajnie można latem z nimi pokombinować :)
    Powiem Ci, że w te upały, co raz bardziej zaczęłam doceniać moją pracę w klimatyzowanym pomieszczeniu hehe
    miłego dnia, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki! <3

    http://bezwyjatku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.